Velkommen til TechTorget 2023

Advokatbransjen er i stadig utvikling. Riktige digitale løsninger er avgjørende for å lykkes. Techtorget, Advokatforeningen og Gyldendal Rettsdata inviterer til TechTorget i Gyldendalhuset 17. oktober fra klokken 09.00.

På TechTorget får du som advokat hele oversikten. Du kan vurdere forskjellige løsninger opp mot hverandre, og gjøre de valgene som passer deg og din virksomhet best.

Advokatforeningen, Gyldendal Rettsdata og TechTorget ser behovet for en helhetlig møteplass mellom teknologibransjen og advokatbransjen. Sammen har vi utviklet en arena der advokater møter leverandører av ulike teknologiløsninger, og hvor man i tillegg får informasjon og erfaringsutveksling med kolleger.

På TechTorget presenteres:

• Nye løsninger fra eksisterende aktører i bransjen
  • Nye relevante løsninger fra nye aktører i bransjen
  • Gamle og nye løsninger som samhandler med hverandre

Målet for alle leverandørene er å gjøre hverdagen mer effektiv og kvaliteten på advokattjenestene høyere for advokatvirksomhetene.

I år arrangeres TechTorget 17. oktober i Gyldendalhuset i Oslo sentrum. Advokatforeningen åpner dørene i sine lokaler kvelden før - for mingling med lett servering og litt enkelt innhold med temaet legal-tech.

Stikk innom en kort tur for å oppdatere deg eller sett av tid til:

• Utvalgte presentasjoner fra samarbeidende leverandører
  • «Tips & triks»-panel fra de beste CTOs i bransjen
  • Råd fra erfarne IT-folk
  • En-til-en-samtaler med utvalgte leverandører

Oppdater deg gjerne på TechTorget.no på forhånd.

Målgruppen for TechTorget er advokater, administrativt ansatte og IT-ansatte i advokatbransjen. TechTorget skal være relevant for alle advokatfirmaer, uansett størrelse.

Gå til techtorget.no og meld deg på allerede nå!