Advokatenhjelperdeg.no

Advokatenhjelperdeg.no er landets største markedsføringsportal for advokater og advokattjenester, med rundt en million brukere i året.

På Advokatenhjelperdeg.no kan medlemmer av Advokatforeningen registrere om man er allmennadvokat, forsvarsadvokat, bistandsadvokat eller forretningsadvokat - og om man er sertifisert mekler.

Man kan også velge å fremheve inntil seks områder med juridisk spisskompetanse.

På bakgrunn av den enkelte advokats registrerte kontaktinformasjon, tittel og spesialkompetanse, kan publikum søke etter advokater som har den ønskede kompetanse – og som har sin praksis i tilgjengelig geografisk område.

På Advokatenhjelperdeg.no kan publikum få gode råd for sitt samarbeid med advokat, finne tips om hvordan man forbereder seg til første møte med advokat, lese tekster omkring et bredt spekter av juridiske temaer som er viktige i hverdagen – og mye mer.

Advokatenhjelperdeg.no er utviklet og eid av Advokatforeningen, og kan benyttes for gratis profilering av foreningens privatpraktiserende medlemmer.

Det er registreringen på Advokatforeningen.no/minside som gir grunnlag for advokatens profilering på Advokatenhjelperdeg.no

Gå til Advokatenhjelperdeg.no

Find-a-lawyer

Advokatforeningens medlemmer har siden desember 2014 vært søkbare på European e-justice Portal, ved at advokater som er registrert på tjenesten «Finn advokat» på Advokatenhjelperdeg.no ble gjort tilgjengelig på European e-justiceportal.

Det er EU-kommisjonen som i samarbeid med CCBE (Den europeiske advokatorganisasjonen) har utarbeidet ordningen. Dette er det første av flere prosjekter med sikte på å knytte advokatene i Europa mer sammen og gjøre advokaters tjenester mer tilgjengelig på tvers av landegrensene.

Gå til European e-justiceportal "Find-a-Lawyer"