/Global/Advokatjobb/AdeB_logo_300dpi.jpg

Arntzen de Besche er et ledende norsk advokatfirma, med nærmere 170 medarbeidere. Våre team bistår norske og internasjonale selskaper, myndigheter og organisasjoner med å forenkle kompliserte transaksjoner, gjennomføre krevende forhandlinger og løse tvister. Vi har en kultur for lagspill, integritet, kvalitet og engasjement. Verdiene er med oss i alt vi gjør og setter kurs og retning for arbeidet vårt. Vår kompetanse, erfaring og kommersielle forståelse skaper langsiktige relasjoner og varige verdier. Vi setter kunden i fokus.

Advokat/advokatfullmektig

ADVOKATER TIL M&A OG KAPITALMARKEDER

Arntzen de Besche sin strategi bygger på vekst, offensiv rekruttering og utvikling av medarbeidere. Vårt virksomhetsområde for M&A og kapitalmarkeder er et satsningsområde og er i sterk vekst og vi har behov for flere dyktige kolleger. Vi søker nå to til fire advokater/fullmektiger til vårt transaksjonsmiljø.

Som advokat i vårt team for M&A og kapitalmarkeder vil du ha varierte arbeidsoppgaver, men vil i all hovedsak bistå våre klienter med gjennomføring av transaksjoner og kontraktsforhandlinger. Du vil også spille en viktig rolle i utviklingen av virksomhetsområdet og av våre yngre fullmektiger og vil ha en sentral rolle i prosjektstyringen av oppdrag.

Vi ser etter deg som har:
  • interesse for og erfaring fra transaksjoner innenfor M&A og/eller kapitalmarkeder
  • kommersiell forståelse og stå-på-vilje"
  • gode samarbeids- og lederegenskaper
  • gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper, både i norsk og engelsk
Ideelt sett har du 3-5 års erfaring, men både mer erfarne og nyutdannede kan  søke.

Vi tilbyr deg:
  • spennende og variert arbeidsoppgaver i et godt faglig- og sosialt miljø
  • gode karrieremuligheter og konkurransedyktige betingelser
Får du muligheten til å begynne hos oss, får du samtidig muligheten til å være med på å utvikle et av landets mest anerkjente advokatfirmaer. Vi lover deg en interessant og utfordrende karriere. Hos oss vil vi sammen arbeide for å gjøre deg best.

Spørsmål om stillingen, kontakt
Senior HR-konsulent Kari Hanssen, tlf. 982 94 573 eller