Advocator Advokatfirma AS er et firma med engasjerte og høyt kvalifiserte advokater. Våre advokater har bred erfaring og vi behandler hver sak med nødvendig hurtighet, løsningsfokus og stor integritet. Vi bistår både næringsliv, privatpersoner og kommuner. Vi har tilhold i helt nye og moderne lokaler med utsikt over indre havn i Ålesund.

Advokat/advokatfullmektig

Vi søker en advokat med erfaring, og som kan være med å bidra ytterligere til firmaets sentrale fagområder, som for eksempel prosedyre, arbeidsrett, fast eiendom/entreprise, kontraktsrett/erstatningsrett og familie-, arve- og skifterett.

Ved søknad om stilling som advokatfullmektig er det ønskelig, men ikke nødvendig, med relevant erfaring.

Vi ser etter en person med gode faglige kvalifikasjoner, entusiasme og interesse for å arbeide innen et bredt spekter av juridiske saker. Det er avgjørende at du kan arbeide selvstendig og effektivt, kan se kundens behov, har kommersiell forståelse og er resultatorientert.

I Advocator blir du satset på, og vi legger stor vekt på kompetanseutvikling og bruker tid på interne drøftelser for å utveksle synspunkter til det beste for våre klienter. Du får varierte og krevende arbeidsoppgaver der prosedyreoppdrag er en naturlig del av arbeidet. Våre medarbeidere er engasjerte, hyggelige og vi har et svært godt arbeidsmiljø.

Kontakt advokat og daglig leder Jahn Waage Aurdal, mobil 901 42 117, for mer informasjon.

Søknad, CV og kopi av vitnemål sendes til jahn@advocator.no

Alle henvendelser behandles konfidensielt. Tiltredelse etter avtale.

Advocator Advokatfirma AS

Skansegata 20