Bing Hodneland advokatselskap DA har røtter tilbake til 1897, og består av 55 engasjerte og dyktige medarbeidere. Vi har dyptgående bransjekunnskap innen fast eiendom, entreprise, IT og media. I tillegg har vi spisskompetanse innenfor arbeidsrett, skatt, avgift, selskapsrett, transaksjoner og tvisteløsning.

Advokat til eiendoms- og entrepriseteamet

Vi søker advokat til vårt bransjeteam for Fast eiendom & Entreprise. Hos oss vil du jobbe med små og store aktører i bygge-, anleggs- eiendomsbransjen.

Bransjeteamet for Fast eiendom & Entreprise jobber blant annet med eiendomsutvikling, eiendomsorganisering, plan- og bygningsrett, entreprise, fast eiendoms rettsforhold og eiendomstransaksjoner.

Du er interessert i bransjene, har god fagkunnskap og liker høyt tempo. Du har erfaring med ett eller flere av fagfeltene eiendomsutvikling, entreprise, plan- og bygningsrett, eller fast eiendoms rettsforhold, og har gjerne noen års erfaring med dette.

Ved spørsmål om stillingen, kontakt:

Søknadsfrist: 15. august 2020

Tiltredelse: Snarest

Stillingsantall: 1

Søknad sendes via SØK  STILLINGEN HER.

Bing Hodneland

Fridtjof Nansens plass 4, 7. etasje, Oslo sentrum