/Global/Advokatjobb/Bache.PNG

Firmaet ble etablert i 1984. Vi er i dag 12 advokater. Vi tilbyr advokatbistand av høy kvalitet med klientens behov og interesser i fokus på alle trinn i rådgivningen, både i og utenfor tvisteprosess. Høy etisk standard i vårt arbeid står sentralt i alt vi foretar oss. Vi dekker de fleste områder innen både sivilretten og strafferetten der privatpersoner og selskaper har behov for advokatbistand.

2 advokater søkes

Firmaet er i vekst og vi søker ambisiøse advokater, helst med noen års erfaring, som kan bli del av vårt gode team.

Faglig dyktighet kombinert med godt skjønn, god arbeidskapasitet, etikk og engasjement blir verdsatt. Det er en fordel om du også har egen portefølje. Vi kan tilby et profesjonelt, uformelt og svært trivelig arbeidsmiljø i lyse lokaler rett ved tinghuset, samt konkurransedyktige økonomiske betingelser. Det er en uttalt målsetning hos oss at advokater som leverer gode resultater over tid gis mulighet til å tre inn i partnerskapet. Vi er også opptatt av å tilrettelegge for en god balanse mellom arbeid og andre forpliktelser.

Henvendelser kan rettes til:
Advokat Heidi Bache-Wiig, em:  hbw@abwiig.no,  mob  90121075.
Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt.

Advokatfirmaet Andersen & Bache-Wiig AS

PB 6982 St. Olavs Plass