Bing Hodneland advokatselskap DA ble etablert i 1897. Selskapet består i dag av 43 ansatte; 18 partnere, 15 ansatte advokater og 10 i administrasjonen. Våre hovedsatsningsfelt er fast eiendom og entreprise samt IT og media. I tillegg har vi spisskompetanse innenfor arbeidsrett, skatt og avgift, selskapsrett og transaksjoner.

Praktikant og skriveplass

Det er de gode medarbeiderne og deres evne til å utnytte og utvikle sin høye kompetanse i samarbeid og i et godt arbeidsmiljø, som gjør oss til et godt advokatfirma for våre klienter. Derfor er det også viktig for oss å rekruttere de rette menneskene og tilby dem et arbeidsmiljø hvor de kan videreutvikle sine egenskaper. Vi er derfor til enhver tid opptatt av å komme i kontakt med dyktige mennesker som ønsker å bli advokater og utvikle sin kompetanse i vårt fagmiljø.

Vi har til enhver tid en praktikant i femukers-perioder, som får et skreddersydd opphold ut fra interesseområder. Vi oppfordrer interesserte til å søke fra starten av 3. avdeling.

Hvert semester tilbyr vi skriveplass til en student som skriver innenfor ett av våre satsningsområder. Skriveplassen inkluderer veileder og kontorplass. Søknadsfrist er 15. april for høstsemesteret, og
1. oktober for vårsemesteret.

Søknader sendes til: https://app.cvideo.no/binghodneland eller student@binghodneland.no

Bing Hodneland advokatselskap DA MNA

Postboks 1903 Vika