/Global/Advokatjobb/KPMG%20Law%20Advokatfirmat%20FET_RGB.PNG

KPMG er et ledende, globalt rådgivningsfirma med kontorer i 152 land. I Norge er vi over 1000 medarbeidere som fra kontorer over hele landet daglig bistår noen av landets mest anerkjente virksomheter med rådgiving, revisjon og regnskapstjenester. Vårt advokatfirma tilbyr rådgiving innen skatt, avgift og forretningsjuss. Vi forenkler det komplekse, ser muligheter og skaper merverdi for våre kunder. Faglig engasjement og kontinuerlig utvikling kjennetegner vår kultur. Våre ansatte er del av et mangfoldig og nysgjerrig miljø der daglig læring og nytenkning er en del av hverdagen. Vi har opplevd vekst de siste par årene og har ambisjoner for fremtiden. Er du klar for å utfordres? Da burde vi ta en prat! KPMG er også på LinkedIn, Twitter, og Facebook.

KPMG Law søker advokat/advokatfullmektig innen merverdiavgift til vårt kontor i Stavanger

Vil du være med på vår videre vekst?

KPMG Law Advokatfirma AS er i vekst, og vi trenger flere dyktige medarbeidere med på laget. Vi tilbyr et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø i et av landets ledende kompetansehus innenfor merverdiavgift, skatt og forretningsjus. Vi har en spennende portefølje med internasjonale og nasjonale klienter som vi bistår innenfor alle områder av skatte- og avgiftsretten.

Til vårt kontor i Stavanger søker vi nå etter en advokat/advokatfullmektig med minst 5 års erfaring innenfor merverdiavgift og som raskt vil få en sentral rolle i teamet.

Sentrale arbeidsoppgaver vil blant annet kunne være:

• Løpende merverdiavgiftsrådgivning og svare på henvendelser fra klienter og revisorer
  • Transaksjoner og restrukturering
  • Bistå selskaper med avgiftsrapportering
  • Merverdiavgift ved overdragelse (kjøp / salg) av fast eiendom
  • Korrespondanse med skatte og avgiftsmyndigheter

Rollen vil være en flott mulighet for deg som har karriereambisjoner og har ønske om å arbeide i et hektisk og spennende miljø lokalt, men samtidig også være en del av KPMGs nasjonale og globale nettverk. Du vil få muligheten til å arbeide med utfordrende saker på regions- og nasjonalt nivå, og ikke minst få kunne samarbeide med erfarne advokater og revisorer som leverer tjenester av høy kvalitet. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og gode karrieremuligheter, og vi holder til i moderne lokaler i Stavanger.

Interessert?

Vi ser etter deg som er jurist med erfaring enten fra offentlig eller privat virksomhet. Du har evne til å arbeide selvstendig, og er i tillegg utadvendt og tillitsvekkende. God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk vil bli vektlagt sammen med gode faglige resultater. Samarbeidsevne, stor arbeidskapasitet, faglig kompetanse samt evnen til å finne praktiske løsninger for våre klienter er en forutsetning for å lykkes hos oss.

Ikke nøl med å ta kontakt med Per Daniel Nyberg (mobil: +47 406 39 265) dersom du lurer på noe.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

KPMG Stavanger

Verksgata 1A