/Global/Advokatjobb/NORDIA%202018.png

NORDIA Law Advokatfirma AS er et nordisk forretningsjuridisk advokatfirma med kontorer i Oslo, Stockholm, Gøteborg, Helsinki og København. I Oslo er vi i dag syv advokater og en administrativt ansatt. På nordisk nivå er vi mer enn 70 advokater.

Partner/Advokat

Ser du etter nye muligheter?

NORDIA Law søker nye partnere. Vi ønsker å komme i kontakt med deg som ønsker å jobbe i et nordisk advokatfirma. Du venter på en mulighet til å bygge noe videre – sammen med andre. Vi er åpne for å diskutere ulike tilknytningsformer.

Ulike tilknytningsformer kan diskuteres.

Om oss:

Vi er en kunnskapsbedrift som jobber med forretningsjus. Vi har en nordisk profil og vi skal være best i Norden på Norden.

Vi skal være rause med hverandre, med kunder og våre nettverk. Fordi det lønner seg. Hverdagen skal være preget av glede over å være en del av akkurat dette kollegiet, i dette konseptet. Vi søker arbeidsglede i utvidet forstand. Vi omfavner fremtiden og de muligheter som ligger der, innenfor fag, teknologi og samarbeid. Stagnasjon er ikke et alternativ. Vårt arbeidsmiljø er preget av erkjennelsen av at sammen er vi bedre enn hver for oss, lokalt og nordisk. Vår ambisjon er å være blant de beste innenfor våre fagfelt. Vi er gode, og skal fortsette å være gode.

www.nordialaw.com for mer informasjon om oss.

Søknadsfrist: Løpende

Ta kontakt for en uforpliktende og konfidensiell samtale:
Øyvind C. Svendsen, M: 45250374  E: ocs@nordialaw.com
eller en av våre øvrige advokater.

nordia aug2018