SANDS er et av Norges ledende advokatfirmaer. Vi har forkortet navnet fra Steenstrup Stordrange til «SANDS» (Steenstrup AND Stordrange – S AND S). Det er kortere, mer moderne og internasjonalt enn vårt tidligere navn samt i tråd med et stadig raskere digitalt kommunikasjonslandskap.

Advokat/advokatfullmektiger

Vi vokser i Vestfold. Vil du være med på laget?

Nå har du mulighet til å flytte «hjem» til Vestfold, og utvikle deg faglig og kommersielt i et av Norges største forretningsjuridiske miljøer. Kontoret vårt i Tønsberg har i dag 12 medarbeidere og vi ønsker oss 2-3 nye kollegaer.

Vi søker særlig etter advokater med minimum 1-3 års erfaring og kompetanse innen entrepriserett og næringseiendom/fast eiendom. Kandidater med kompetanse innen tvistehåndtering/prosedyre, offentlige anskaffelser og corporate/M&A oppfordres også til å søke. Nyutdannede med spesiell interesse for de nevnte fagområder er også velkomne til å søke.

Vi ser etter en kollega som er:

• interessert i og opptatt av næringslivet
  • faglig sterk
  • fleksibel
  • serviceinnstilt, både lagspiller med kollegaene og som klientenes viktigste rådgiver
  • selvstendig

Hos oss vil du:

• være med på å videreutvikle vår regionale posisjon i Vestfold og Telemark
  • jobbe med klienter på tvers av våre kontor i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim, Ålesund og Tromsø
  • jobbe i team med dedikerte kollegaer som kan «håndverket», og som er engasjerte i utvikling av ditt potensiale som advokat
  • dyrke og utvikle din faglige posisjon i et miljø med høyt tempo og varierte utfordringer

Dette er en unik mulighet til å være med å skape en fremtid i et firma som opplever betydelig vekst og økt oppdragsmengde.

Tiltredelse: Etter avtale
Søknadsfrist: Fortløpende

Har du spørsmål om stillingen er du velkommen til å kontakte partner Tor Anthon Christiansen | tac@sands.no | +47 33 01 77 76 eller partner Thomas Sando | tsa@sands.no | +47 33 01 77 79.

Har du spørsmål om søknadsprosessen, kan du kontakte HR-manager Ann-Kristin Thømt | ath@sands.no | +47 22 81 46 90.

Det skjer mye i SANDS Advokatfirma DA for tiden. Vi passerer 200 medarbeidere og har nå mer enn 160 spesialiserte advokater i selskapet, og flere skal vi bli. Vi skal vokse. Vi er et firma med sterke verdier og hvor våre klienter får den ypperste rådgivning. Vi er i en fase preget av ambisjoner, nye tanker, energi, handlingskraft og entusiasme. Vi håper du vil være med på vår reise fremover.

SANDS Advokatfirma

Cort Adelers gate 33