Vi er et mellomstort advokatfirma med kontorer i Oslo og Drøbak. Vi er totalt 13 ansatte. Gjennom flere år har vi satset på forbrukerjuss og vi hjelper i hovedsak privatpersoner som trenger juridisk bistand.

Vi søker advokater innenfor fast eiendom/arbeidsrett/kjøpsrett

Austin Lyngmyr har sterk økning av oppdrag innenfor fast eiendom, arbeidsrett og kjøpsrett. Vi søker etter 1-2 advokater med minimum 2 års - erfaring fra et eller flere av områdene fast eiendom, arbeidsrett og kjøpsrett. Vi søker primært etter advokater til vårt Oslo – kontor, men søkere med interesse for å jobbe i Drøbak er også velkommen til å søke.

I denne omgang er det kun aktuelt å behandle søknader fra advokater med inngående erfaring på nevnte områder. For mer konkrete opplysninger om type saker vi arbeider med vises det til vår nettside aladvokat.no.

Vi ser særlig etter faglig dyktige advokater, med erfaring, som er på utkikk etter nye utfordringer.

Som advokat hos oss vil du få ansvaret for saken fra A – Å. Dette krever at man finner det motiverende med en viss selvstendighet i rollen som advokat. Vi har imidlertid et meget hyggelig og godt arbeidsmiljø hvor det er også kultur for å bidra med utveksling av erfaring og kompetanse.

Vi tilbyr gode betingelser/lønn etter avtale.

Tiltredelse etter avtale.

Søknader vil bli vurdert fortløpende.

Om arbeidsgiveren

Austin Lyngmyr har kontor i Oslo og Drøbak. Vi er AAA-ratet og et solid selskap som er godt etablert i markedet. Hovedarbeidsområder er boligrett, arbeidsrett og kjøpsrett. Vi jobber for øvrig innen de fleste forbrukerrelaterte emner, samt noe innenfor næringslivsrelaterte emner. Du kan lese mer om oss på aladvokat.no.

Kontaktperson: Managing partner  Thor Gunnar Austin  924 38 158

Austin Lyngmyr & Co Advokatfirma AS