Aurlien Vordahl & Co Advokatfirma AS ble etablert i 2010 og består i dag av fire partnere, to advokater og to advokatfullmektiger. Vi holder til i representative lokaler i Universitetsgata 22/24 ved det juridiske fakultet. Vi tilbyr høyt kvalifisert juridisk bistand til bedrifter, organisasjoner og privatpersoner innenfor de fleste rettsområder – med særlig fokus på fast eiendom/entreprise, alminnelig forretningsjus, arbeidsrett og familie- og arverett. Våre advokater prosederer jevnlig saker for domstolene. Vi har et ungt miljø og har ambisjoner om å være et av de foretrukne advokatfirmaene i Oslo.

Advokat/advokatfullmektig

Vi har økende oppdragsmengde og et etablert mål om vekst. I den forbindelse søker vi etter engasjerte og faglig sterke jurister for å nå dette målet. Vi har åpning både for advokat og advokatfullmektig. Egen portefølje teller positivt.

Vi vektlegger juridisk kompetanse, kommersiell forståelse, evne til å arbeide både selvstendig og i team, samt sosiale egenskaper.

Vi kan tilby gode utviklingsmuligheter, spennende og varierte arbeidsoppgaver, konkurransedyktige betingelser, samt et meget godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer.

Tiltredelse etter nærmere avtale.

Spørsmål om stillingen kan rettes til advokat Are Aurlien aa@avco.no eller advokat Pål Fagerberg Nilson pfn@avco.no. Tlf 21 09 59 95. Skriftlig søknad sendes aa@avco.no.

Søknadsfrist: 20. mars 2019

Aurlien Vordahl & Co Advokatfirma AS