BDO er et rådgivnings- og revisjonsselskap med dypt fotfeste i samfunns- og næringslivet over hele landet. Vi kjenner utfordringene, ser mulighetene og samarbeider tett med kundene våre for å skape og sikre verdier. Med 1700 ansatte og 70 kontorer over hele landet er vi tett på det lokale næringslivet. Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en partner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag. Det krever mennesker som evner og har vilje til å se viktighet i detaljer, og hvordan detaljene bidrar til helheten. Som rådgivere, ønsker vi å utfordre og skape merverdi for kundene våre. Vi brenner for å hjelpe våre kunder å nå sine mål.

Advokatfullmektig Østfold/Follo

Vi søker en advokatfullmektig som har lyst til å arbeide med skatt, avgift, selskapsrett og annen forretningsjus

BDO Advokater AS søker etter en advokatfullmektig til region Østfold/Follo, med hovedarbeidsplass i Moss. BDO Advokater er et av Norges raskest voksende advokatfirmaer, og er i dag mer enn 75 dyktige og engasjerte medarbeidere med juridisk og økonomisk bakgrunn fordelt på kontorer i Oslo, Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Bergen og Østfold/Follo.

I dag er vi 2 advokater i region Østfold/Follo og har ambisjoner for videre vekst. Totalt er det 110 medarbeidere i regionen, fordelt på forretningsområdene Revisjon, Regnskap, Rådgivning og Advokat. Det må påberegnes at arbeid vil utføres ved alle kontorene i regionen.

Som advokatfullmektig hos oss kan du forvente deg en spennende og utfordrende arbeidshverdag der du vil bli gitt muligheten til å utvikle deg faglig og personlig. På kontoret vil du jobbe i tett samarbeid med dyktige og erfarne advokater, samt kollegaer innen revisjon, rådgivning og regnskap. Vi er opptatt av å dele kunnskap og setter fokus på brukervennlige løsninger som hjelper våre klienter med å nå sine mål.

Som advokatfullmektig hos oss vil du få jobbe med følgende områder:

• Skatt/avgift
  • Selskapsrett
  • Kontraktsrett og annen forretningsjus
  • M&A transaksjoner
  • Arv- og generasjonsskifte

Vi ønsker oss en kollega som har:

• master i rettsvitenskap med gode akademiske resultater
  • et par års relevant erfaring
  • stor arbeidskapasitet, fleksibilitet og samarbeidsvilje
  • interesse for næringslivet og er markedsorientert
  • svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk

Hos oss får du et flott sted å jobbe og:

• personlig læring gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • gode betingelser og utviklingsmuligheter
  • en fleksibel hverdag
  • muligheten til å bli med på å videreutvikle vår posisjon regionalt og nasjonalt
  • et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre

Høres dette spennende ut?

Da hører vi gjerne fra deg. Spørsmål til stillingen kan rettes til Trine Agathe Lorentzen, Partner/Advokat (trine.agathe.lorentzen@bdo.no), (+47 952 60 115) eller Dan Henrik Kristiansen, Advokat (dan.henrik.kristiansen@bdo.no), (+47 952 60 646).

Søknadene blir vurdert fortløpende frem til søknadsfristen. Tiltredelse skjer etter avtale.

Søknadsfrist: 28. februar 2020.

BDO

Munkedamsveien 45 Vika Atrium