/Global/Advokatjobb/BDO.png

BDO er et konsulentselskap som skaper trygghet, tillit og verdiskaping for virksomheter gjennom revisjon, regnskap, rådgiving og advokattjenester. Med 1450 ansatte og 70 kontorer over hele landet er vi tett på det lokale næringslivet. Hver dag går våre 1450 ansatte på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en partner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag. Det krever mennesker som evner og har vilje til å se viktighet i detaljer, og hvordan detaljene bidrar til helheten. Vi anser det som vår samfunnsoppgave å bidra til trygghet og verdiskapning i næringslivet. Det gjør vi faglig hver dag gjennom våre tjenester, gjennom kompetanseoverføring, og vi støtter prosjekter og veldedige organisasjoner som bygger kunnskap og sprer motivasjon for et aktivt og inkluderende liv.

BDO Advokater søker advokat innen selskapsrett

Vi søker etter advokat med minimum 3 års erfaring innen selskapsrett. Erfaring innen andre forretningsjuridiske områder som eksempelvis arbeidsrett, fast eiendom, offentlige anskaffelser eller transaksjoner vil være positivt.

BDO Advokater AS er et av Norges raskest voksende advokatfirmaer. Vi er i dag nærmere 60 medarbeidere nasjonalt med juridisk og økonomisk bakgrunn. I Rogaland består av 4 medarbeidere. Grunnet stadig økende oppdragsmengde har vi behov for å bli flere advokater i Rogaland.

Som advokat hos oss kan du forvente deg en allsidig hverdag. Her vil du jobbe i et multidisiplinært miljø sammen med våre kollegaer innen revisjon, regnskap og rådgivning. Du vil jobbe med en rekke bransjer og typer virksomheter.

Vi ønsker oss en medarbeider som har:

• Minimum 3 års relevant erfaring
  • Høyere utdanning innen rettsvitenskap
  • Interesse for og erfaring innen selskapsrett

Dine personlige egenskaper er gjerne:

• Evne til å løse problemer selvstendig
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Nøyaktig, strukturert og pålitelig
  • Proaktivitet og engasjement for å utvikle selskapet og forretningsområdet videre

Vi kan blant annet tilby:

• Personlig og faglig læring gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Gode betingelser og utviklingsmuligheter
  • En fleksibel hverdag
  • Mulighet til å bli med på et lag med ambisjoner om fortsatt vekst
  • Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre

Ta gjerne kontakt med Gisle Danielssen (gisle.danielssen@bdo.no, +47 916 08 092), dersom du har ytterligere spørsmål til stillingen.

Se fullstendig utlysning på vår hjemmeside:

Vi gjør oppmerksom på at vi vil fortløpende vurdere innkomne søknader.

BDO AS

Klæbuveien 127 B