Vil du bli partner sammen med oss?

Om oss — Advokatfirmaet Berngaard

I Berngaard har vi satt oss et tydelig mål om å være en attraktiv og preferert rådgiver for de fleste aktørene i eiendomsbransjen. Det er et «hårete mål». Nå ser vi etter deg som kan og vil synes i eiendomsbransjen sammen med oss; et moderne advokatfirma.

Berngaard er en utfordrer i et tøft marked; en annerledes arbeidsplass i en konform bransje. Vi setter faglige krav høyt, men for å være en attraktiv rådgiver og arbeidsplass må menneskene settes i sentrum. Det gjelder våre medarbeidere og våre kunder.

Vil du bli partner sammen med oss?

Sentrale ansvarsområder:

• Du skal være en engasjerende og kommersiell motor i teamet og partnerskapet
  • Du må være en av firmaets nøkkelpersoner inn mot eiendomsbransjen
  • Du må ta ansvar for firmaets faglige utvikling innen de relevante fagområdene
  • Du må kjenne bransjen og se muligheter for salg av våre tjenester
  • Du må være en god prinsipal; følge opp og sikre videreutvikling av firmaets yngre medarbeidere

Kvalifikasjoner:

• Du har minimum 5-6 års erfaring som advokat/partner
  • Du er allerede en betrodd og faglig sterk rådgiver i eiendomsbransjen, du er kompetent innen de typiske rettsområdene som naturlig hører til bransjen
  • Du bringer med deg en portefølje som du kan bygge videre på, alternativt kontakter og relasjoner i bransjen som gjør det mulig å bygge opp en portefølje sammen med oss
  • Du behersker engelsk skriftlig og muntlig
  • Du har gode kommersielle og relasjonelle evner og du trigges av våre forretningsmessige målsetninger og vår ambisjon
  • Du kan komme fra det offentlige eller fra in-house miljøer så lenge du kjenner bransjen godt
  • Du kan vise til gode karakterer fra dine studier, men kommersiell og bransjemessig standing kan til en viss grad kompensere for dette. Det viktigste for oss er at du vil skape noe, - sammen med oss
  • Du må egne deg som en god prinsipal for våre yngre advokater. Du må forstå betydningen av god ledelse
  • Du må kjenne deg hjemme i vår visjon og våre verdier

Hva kan vi tilby?

I Berngaard vil du få rikelig anledning til å utvikle deg og ta en partnerrolle i en spennende bransje og i et fremtidsrettet og profesjonelt advokatfirma. Du vil kunne bidra til å utvikle et advokatfirma, basert på bærekraftige verdier samtidig som ditt faghjerte utvikles sammen med kollegaer som har samme ambisjon og tenker som deg. Vi er et lag og et partnerskap. Vi vet at en fornuftig balanse mellom det personlige og profesjonelle liv er avgjørende for vår og din fremtid. Vi tror det skaper lønnsomhet.

Les mer om selskapet på www.berngaard.no

Kontaktinfo:

Jan-Petter Westlie