ADVOKAT/ADVOKATFULLMEKTIG INNEN SKATT-, AVGIFT- OG SELSKAPSRETT

Arbeidsoppgavene vil være generell rådgivning innenfor fagområdene, samt bistand i forbindelse med bokettersyn, klagesaker og tvister. Du vil også bistå i forbindelse med transaksjoner, omstruktureringer og aksjonærtvister. Du må også påregne å avholde interne og eksterne kurs. Vi har omfattende internasjonale oppdrag og gode engelskkunnskaper er nødvendig.

Kvalifikasjoner for stillingen:

• Master i rettsvitenskap/Cand. Jur. med gode resultater
  • Faglig dyktig og vise faglig interesse
  • Minimum 4-5 års relevant erfaring fra offentlig eller privat virksomhet
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne

Om arbeidsgiveren

Bing Hodneland advokatselskap DA har 53 medarbeidere og er lokalisert sentralt i Oslo. På grunn av økende oppdragsmengde, søker vår skatte- og avgiftsavdeling en erfaren advokat eller advokatfullmektig innenfor skatt-, avgifts- og selskapsrett.

Vi kan tilby konkurransedyktig lønn, faglige utfordrende oppgaver, et hyggelig arbeidsmiljø og utviklingsmuligheter.

Søknadsfrist: 1. februar 2020.
Søknader vil bli vurdert fortløpende. Tiltredelse etter avtale.

Spørsmål til stillingen kan rettes til Rune Andersen (rua@binghodneland.no, tlf: 93 42 79 65) og Camilla Fiskevoll (cfi@binghodneland.no), tlf: 99 00 43 42).

Søk stilling her

Bing Hodneland advokatselskap DA MNA