Vi søker entusiastisk og ambisiøs advokatfullmektig til vår eiendomsavdeling

blobid0.jpg

Vi er i stadig utvikling og 2021 blir et spennende år. Stor etterspørsel etter våre tjenester gjør at vi nå søker en jurist/advokatfullmektig med interesse for eiendom, eiendomstransaksjoner og eiendomsutvikling til vår eiendomsavdeling.

Eiendomsavdelingen i Brækhus

Vår eiendomsavdeling har inngående bransjekunnskap og arbeider i hovedsak med kjøp, salg og leie av fast eiendom, eiendomsutvikling og utbygging og ekspropriasjon og skjønn. Vi bistår eiendomsinvestorer, eiendomsutviklere, andre næringsdrivende og private parter. Våre advokater vektlegger faglig, kommersiell og praktisk rådgivning av høy kvalitet tilpasset den enkelte virksomhet. Avdelingen arbeider ofte tverrfaglig, blant annet med entreprise, selskapsrett og finans, og skatt/avgift.

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter en faglig sterk jurist/advokatfullmektig med interesse for eiendomsfaget, og god muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk. Du er engasjert og ambisiøs, og evner å sette jussen i kommersiell kontekst. Du er en lagspiller som også arbeider godt selvstendig. Du er effektiv samtidig som du leverer høy kvalitet og yter god service til våre kunder. Erfaring fra eiendomsbransjen er et pluss, men ikke et krav.

Hva kan vi tilby deg?

Hos oss får du arbeide med interessante og utfordrende oppgaver i et tverrfaglig kunnskapsmiljø med gode utviklingsmuligheter. Du får mulighet til å bygge kompetanse, bransjekunnskap og karriere, og du blir en del av et dynamisk firma preget av inkludering og samarbeid. Du vil arbeide i team med hyggelige, dedikerte og engasjerte kolleger med spisskompetanse innen sine fagfelt, og du vil ha utstrakt kundekontakt og tidlig få ansvar. Gjennom tett oppfølging hjelper vi deg å identifisere og videreutvikle dine styrker uansett hvor du befinner deg i karriereløpet. Vårt interne utviklingsprogram Brækhus-skolen gir deg gode vekstmuligheter innen ditt virksomhetsområde.

Hvem er vi?

Brækhus er et forretningsjuridisk advokatfirma med kontorer sentralt i Oslo. Våre ca. 60 advokater er spesialister innen en rekke forretningsjuridiske fagområder med betydelig erfaring innen våre bransjeområder. Vi bistår store og mellomstore virksomheter i offentlig og privat sektor med deres komplekse utfordringer, og vi fungerer som sparringspartnere i løpende saker. Vi har kunder over hele landet og en sterk internasjonal tilstedeværelse med tilgang til store og anerkjente advokatnettverk gjennom våre medlemskap i Meritas og Crowe Global. I Brækhus er vi ambisiøse. Hos oss trives våre ansatte på jobb. Vi stiller høye krav til faglig nivå og kvalitet, og vårt arbeidsmiljø er svært inkluderende og sosialt.

Vil du bli en av Team Brækhus?

Søknad med CV, attester og kopi av vitnemål/karakterutskrift sendes til karriere@braekhus.no.

Søknad merkes: Advokatfullmektig – eiendom

Vi behandler søknader og inviterer til intervju fortløpende.

Som arbeidsgiver, samfunnsaktør og tjenesteleverandør har Brækhus fokus på inkludering og mangfold. Vi oppfordrer derfor til mangfold blant søkere til våre stillinger.

Har du spørsmål? Du er velkommen til å kontakte avdelingsleder for eiendom Thomas Andersen eller administrasjonssjef Ingrid Lindholm.

Thomas Andersen
Avdelingsleder / partner, eiendom
andersen@braekhus.no

Ingrid Lindholm
Administrasjonssjef
lindholm@braekhus.no

Om oss:
Brækhus er et advokatfirma med kontorer sentralt i Oslo. Våre ca. 60 advokater er spesialister innen en rekke fagområder med betydelig erfaring innen våre bransjeområder. Vi bistår store og mellomstore virksomheter i offentlig og privat sektor med deres komplekse utfordringer, og vi fungerer som sparringspartnere i løpende saker. Vi har kunder over hele landet og en sterk internasjonal tilstedeværelse, med tilgang til store og anerkjente advokatnettverk gjennom våre medlemskap i Meritas og Crowe Global. I Brækhus er vi ambisiøse. Hos oss trives våre ansatte på jobb. Vi stiller høye krav til faglig nivå og kvalitet, og vårt arbeidsmiljø er svært inkluderende og sosialt.

Brækhus