/Global/Advokatjobb/clp_hvit.png

Fordi det er forskjell på mennesker, er det forskjell på advokater - og advokatfirmaer. CLP er et effektivt og eksklusivt alternativ til de største advokatfirmaene. Et alternativ der prosessene er preget av svært høy kvalitet. Hos oss er personlig engasjement viktigere enn rutiner. Klienter er ulike, og det er vi også. Vi er i dag 45 medarbeidere og våre advokater har erfaring fra ulike bransjer og rettsområder. CLPs hovedarbeidsområder er capital markets, corporate/M&A, fornybar energi og kraft, næringseiendom, private equity, prosedyre, retail og teknologi og media. Solid bransjekunnskap sørger for effektive prosesser. Våre klienter bruker CLP både som juridisk rådgiver og som kommersiell sparringpartner.

Advokatfullmektiger

Er du nysgjerrig? Det er vi.
Er du hyggelig? Det er vi også.
Liker du utfordringer? Vi har mange.
Synes du lagarbeid er gøy? Alle på vårt lag vet at samspill gir bedre resultater.

Hvis du i tillegg har gode faglige resultater, synes vi du skal ta kontakt.

Nå ser vi etter kandidater som har lyst til å jobbe innen ett eller flere av følgende arbeidsområder

• Capital Markets
  • Corporate/M&A
  • Private Equity

Vi er åpne for både deg med noe erfaring og du som er nyutdannet. Ønsker du å vite mer om hvordan det er å jobbe som forretningsadvokat? Ta gjerne kontakt, og en av våre advokater tar en prat med deg.

I CLP må du være villig til å brette opp ermene når det er behov. Til gjengjeld vil du bli møtt av en kultur preget av flat struktur, lagånd og prestasjonsglede.

Spørsmål om stillingen, kontakt Administrasjons- og HR-sjef Heidi T. Mølmann, tlf. 900 99 830.

Advokatfirmaet CLP DA

Sommerrogata 13-15