/Global/Advokatjobb/Deloitte_logo_2.png

Deloitte er en av verdens største leverandører av profesjonelle tjenester innen revisjon, rådgivning og advokattjenester. Vi er 1300 ansatte ved 21 kontorer i Norge og har oppdragsgivere innen alle deler av norsk næringsliv, ideelle organisasjoner, idrett og kommunal- og statlig sektor. Deloitte er en internasjonal organisasjon med mer enn 244 000 medarbeidere i over 150 land.

Vi søker advokat til å lede vår avdeling for skatte- og avgiftsprosedyre

Deloitte Advokatfirma har nok en gang blitt kåret til Tax Firm of the Year i Norge av International Tax Review. Vi er meget stolt over kåringen og opplever denne som en bekreftelse på at våre klienter mottar skatte- og avgiftsbistand fra et av landets beste skatte- og avgiftsmiljøer. Samtidig jobber vi hver dag for at vi i morgen skal være enda bedre enn vi var i går. Utvikling av skatte- og avgiftsprosedyre er er de kommende år en prioritert oppgave for Deloitte globalt.

Hva blir din rolle?
Med vår sterke posisjon innenfor skatt og avgift ønsker vi å styrke vår virksomhet innen skatte- og avgiftsprosedyre. Vi anser en god prosedyreavdeling innen skatt og avgift som nødvendig for ytterligere profilbygging. For å realisere dette trenger vi advokater som fokuserer primært på prosedyre. Vi vil derfor styrke vårt prosedyreteam, og søker en advokat til å utvikle og lede vår prosedyreavdeling innenfor skatt og avgift.

Hvem er du?
Den vi søker etter kan vise til bred prosedyreerfaring innenfor forvaltningsrettslige områder. Erfaring med prosedyre fra skatte- og avgiftssaker er en fordel, men ingen absolutt forutsetning.

Dette er en unik mulighet til å være med på å bygge en prosedyreavdeling i et av Norges sterkeste kompetansemiljøer innenfor skatt og avgift. Rette person bør like å jobbe i team og synes det er gøy og motiverende å bygge og utvikle en prosedyreavdeling med høye ambisjoner. Arbeidssted vil være i Oslo.

Spørsmål om stillingen, kontakt:

Alexander With
(+47) 982 06 869

Rolf Saastad
(+47) 907 47 556

Til informasjon benytter vi oss av testverktøy fra Cut-e som en del av vår rekrutteringsprosess. Kvalifiserte kandidater vil få tilsendt disse testene og mer informasjon om videre prosess.

Bakgrunnssjekk: Deloitte AS foretar bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Verifisering av bakgrunnssjekk blir gjennomført av HireRight. Bakgrunnssjekk gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren og aktuelle kandidater vil motta nærmere informasjon om dette.

Deloitte AS