/Global/Advokatjobb/Deloitte_ny.png

Deloitte er en arbeidsplass for fremtiden. Vi er en virksomhet med høyt utdannede mennesker innen mange forskjellige fagfelt som arbeider sammen for å bidra til de beste løsningene for våre kunder. Våre medarbeidere ønsker å være en del av en organisasjon som bidrar til et bærekraftig næringsliv og samfunn; og utgjøre en forskjell. Vi er verdens største leverandør av profesjonelle tjenester innen revisjon, rådgivning og advokattjenester med ca. 1400 medarbeidere i Norge. Deloitte er en internasjonal organisasjon med mer enn 264 000 medarbeidere i over 150 land.

Advokat/-fullmektig - Legal, Bergen

Alle våre områder er i vekst og vi trenger flere dyktige kolleger som kan hjelpe oss med å bygge fremtidens advokatfirma. Er du den vi ser etter?

Deloitte Advokatfirma er et av Norges største forretningsjuridiske advokatfirmaer, med ca 200 profesjonelle medarbeidere med spisskompetanse innen transaksjoner, skatt og avgift samt forretningsjus. Advokatfirmaet er organisert i faggrupper og tverrfaglige bransjegrupper for på best mulig måte kunne yte service med høy faglig kvalitet til våre kunder.

Vårt tjenesteområde innen forretningsjus og juridisk bistand bistår norske og utenlandske klienter innen områder som selskapsrett, kontraktsrett, personvern, immaterialrett, teknologi- og IT-rett, oppkjøp og transaksjoner, fast eiendom og selskapsrett.

Hvem leter vi etter?

Alle våre områder er i vekst og vi ønsker nå å ansette flere engasjerte advokater/-fullmektiger. Vi ser etter både nyutdannede og kandidater med erfaring.

Vi ser etter deg som har sterk interesse for og/eller erfaring med noen av våre fagområder. Vi stiller store krav til faglig dyktighet og evne til å løse klientens løpende utfordringer.

Kvalifikasjoner:

• Juridisk embetseksamen/ master i rettsvitenskap, med gode resultater
  • Erfaring fra eller særlig interesse for fagområdene
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk

Personlige egenskaper

• Høy arbeidskapasitet
  • Analytiske evner
  • God forretningsforståelse
  • Faglig dyktighet og serviceinnstilling
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Personlig egnethet vektlegges

Hvordan vil din arbeidshverdag se ut?

Sentrale arbeidsoppgaver vil være juridisk arbeid ved vår Legal avdeling i Bergen, og innen ett eller flere av følgende rettsområder:

• Fast eiendom
  • Arbeidsrett
  • Selskapsrett
  • Kontraktsrett

Det vil gis mulighet til å arbeide i tverrfaglige team med kolleger fra andre forretningsområder og fagfelt.

Hvilke muligheter vil du få?

I Deloitte Advokatfirma har vi et inkluderende miljø og arbeider tett i team med hverandre på tvers av fagområde og stillingsnivå. Du vil være en del av et faglig miljø hvor du kan utveksle ideer og erfaringer med noen av de beste advokatene i landet. Det er gode muligheter og rom for å fordype seg i interessante problemstillinger og vi har fokus på ditt utviklingspotensial og talent.

Hos Deloitte Advokatfirma vektlegger vi å hjelpe den enkelte til å identifisere og utnytte sine styrker uansett hvor de måtte befinne seg på karrierestigen. Du vil ha et bredt spekter av vekstmuligheter gjennom hele karrieren, fra læring på jobben til utviklingsprogram ved Deloitte University, samt med hjelp av en coach innen ditt eget virksomhetsområde.

Hvilken innflytelse vil du få?

Arbeidet ditt vil utgjøre en forskjell, samtidig som du vil utvikle deg i en dynamisk og resultatorientert kultur preget av inkludering og samarbeid. Vi ønsker å bidra på en måte som utgjør en positiv og essensiell forskjell for de rundt oss, våre oppdragsgivere og samfunnet som helhet. Hos Deloitte Advokatfirma vil du ha ubegrensede muligheter til å oppnå suksess og realisere ditt fulle potensiale.

Vi ser frem til å motta din søknad innen søknadsfrist 04.januar 2019!

Til informasjon vurderer vi søknader og kaller inn til intervju fortløpende.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Christine Downing, tlf 909 68 551.

For ytterligere informasjon om Deloitte Advokatfirma, vennligst se www.deloitte.no.

Til informasjon benytter vi oss av testverktøy fra cut-e som en del av vår rekrutteringsprosess. Aktuelle kandidater vil få tilsendt disse testene og mer informasjon om videre prosess. Mer informasjon om hvorfor vi benytter testverktøy i prosessen samt mulighet til å prøve testene finner du her.

Bakgrunnssjekk: Deloitte foretar bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Verifisering av bakgrunnssjekk blir gjennomført av HireRight. Bakgrunnssjekk gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren og aktuelle kandidater vil motta nærmere informasjon om dette.

Deloitte AS Norway - Deloitte Advokatfirma AS

Lars Hilles gate 30