Deloitte er en arbeidsplass for fremtiden. Vi er en virksomhet med høyt utdannede mennesker innen mange forskjellige fagfelt som arbeider sammen for å bidra til de beste løsningene for våre kunder. Våre medarbeidere ønsker å være en del av en organisasjon som bidrar til et bærekraftig næringsliv og samfunn; og utgjøre en forskjell. Vi er verdens største leverandør av profesjonelle tjenester innen revisjon, rådgivning og advokattjenester med ca. 1400 medarbeidere i Norge. Deloitte er en internasjonal organisasjon med mer enn 264 000 medarbeidere i over 150 land.

Advokat/Advokatfullmektig

Er du nysgjerrig på mulighetene i et av Norges største advokatfirmaer? Deloitte Advokatfirma avd. Vestfold, Telemark og Buskerud søker ny kollega.

Er du vår nye medarbeider med interesse for skatt, avgift og selskapsrett?   Grunnet økt oppdragsmengde søker vi nå etter en Advokat/Advokatfullmektig til vårt kontor i Vestfold, Telemark og Buskerud, hvor vi bistår våre klienter primært innen skatt, avgift, fast eiendom og transaksjoner. Hos oss blir du en del av et større miljø, du vil følge opp våre klienter og bli tildelt ansvar tidlig. Vi har et meget godt faglig og sosialt arbeidsmiljø. Vi har løpende prosedyreoppdrag knyttet til skatt og avgift.

Hvem leter vi etter?

Vår idealkandidat har et sterkt ønske om å arbeide innenfor våre særskilte kompetanseområder. Du er faglig dyktig, har høy integritet, og trigges av å løse klientenes løpende utfordringer.  Du kan gjerne være i starten av din karriere.

Som person samarbeider du godt med andre, og møter alltid med en positiv og løsningsorientert holdning, også i perioder med stort press. Du motiveres av å arbeide i et dynamisk, kreativt og inkluderende arbeidsmiljø.

Arbeidsoppgaver

• Transaksjoner (kjøp/salg, omstrukturering, fusjon, fisjon mm)
  • Skatt, herunder nasjonal og internasjonal bedriftsbeskatning, personbeskatning, og eiendomsskatt
  • Avgift, inkludert særavgifter, festeavgift og dokumentavgift
  • Skatte- og avgiftsprosedyre

Kvalifikasjoner

• Mastergrad i rettsvitenskap eller tilsvarende
  • Utdannelse og/eller interesse for bedriftsøkonomi
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
  •  Engasjement og stor arbeidskapasitet

Vi oppfordrer nyutdannede kandidater til å søke og tilhørighet til vår regionen er en fordel.

Hvem er vi?
Teamet vårt i Telemark, Vestfold og Buskerud består av 15 ansatte som bistår norske og utenlandske klienter innen eiendom, kontrakt, skatt og avgiftsrett.Vi har dyktige og dedikerte medarbeidere som er spesialister innenfor de områder som faggruppene håndterer, og vi er en ledende aktør innenfor vårt fagfelt.

Deloitte Advokatfirma er et av Norges største advokatfirmaer, med ca 200 profesjonelle medarbeidere. Advokatfirmaet er organisert i faggrupper og tverrfaglige bransjegrupper for på best mulig måte å yte service med høy faglig kvalitet overfor våre kunder. Deloitte Advokatfirma har flere ganger de siste årene blitt kåret til «Tax Firm of the Year» i Norge av International Tax Review.

Du kan lese mer om fagområdene vi rekrutterer til her:

Hva kan vi tilby deg?
I Deloitte Advokatfirma har vi et arbeidsmiljø som bygger på tillit og samarbeid. Du har stor innflytelse på din egen arbeidshverdag, og kommuniserer tett med andre avdelinger vi samarbeider med både nasjonalt og internasjonalt. Det betyr at du får muligheten til å jobbe med og lære av noen av de beste profilene i bransjen. Hos oss får du jobbe med interessante og utviklende arbeidsoppgaver i et tverrfaglig, internasjonalt kunnskapsmiljø.

Det er mulighet for å variere arbeidssted mellom våre moderne kontorer i Grenland, Tønsberg og Drammen. Tilhørighet til Tønsberg- og/eller Drammenskontoret er ønskelig.

Vi vurderer søknader fortløpende og er fleksible med hensyn på oppstartdato.

Spørsmål om stillingen kontakt:
Bjørn-Olav Johansen
Tlf. 91355745

Martin Oksenholt
Advokat
Tlf. 95123106

Eivind Thorstad
Tlf. 908 08 606

Vi ser frem til å motta din søknad!

Deloitte Advokatfirma AS