Deloitte er en arbeidsplass for fremtiden. Vi er en virksomhet med høyt utdannede mennesker innen mange forskjellige fagfelt som arbeider sammen for å bidra til de beste løsningene for våre kunder. Våre medarbeidere ønsker å være en del av en organisasjon som bidrar til et bærekraftig næringsliv og samfunn; og utgjøre en forskjell. Vi er verdens største leverandør av profesjonelle tjenester innen revisjon, rådgivning og advokattjenester med ca. 1400 medarbeidere i Norge. Deloitte er en internasjonal organisasjon med mer enn 264 000 medarbeidere i over 150 land.

Advokatfullmektig

Hva vil du jobbe med som advokatfullmektig hos oss?

Deloitte Advokatfirma er et av Norges største forretningsjuridiske advokatfirmaer. Vi har spisskompetanse innen skatt, avgift, transaksjoner og forretningsjus. Som advokatfullmektig hos oss vil du jobbe i tverrfaglige team på tvers av forretningsområder og landegrenser. Hos oss får du muligheten til å spesialisere deg innen et av våre forretningsjuridiske, skatte- eller avgiftsrettslige fagområder. Du får stor faglig frihet og vil daglig møte nye utfordringer i et prisvinnende miljø. Deloitte har flere ganger blitt kåret til Tax Firm of the Year in Norway av International Tax Review, sist i 2017.

Du kan lese mer om fagområdene vi rekrutterer til her:

Hvordan vil du lykkes i rollen som advokatfullmektig?

Som person er du ambisiøs, strukturert og har evnen til å omsette dine fagkunnskaper til noe som gir våre klienter et bedre beslutningsgrunnlag. Du er god til å skape relasjoner, samarbeider godt med andre, og møter alltid medstudenter og kollegaer med en positiv og løsningsorientert holdning, også i perioder med høyt press. Vi forventer at du er motivert for å lære, viser integritet og tar ansvar for at det du leverer har høy kvalitet. I tillegg evner du å skape din egen forståelse for hvordan jobben du gjør skal skape verdi og gi mening – to make an impact that matters!

Vi ser for oss at du har:

• Mastergrad i Rettsvitenskap, med relevant fagkombinasjon
  • Gode akademiske resultater
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
  • God forretningsforståelse og gjerne med en interesse for teknologi
  • Engasjement og stor arbeidskapasitet
  • Fordelaktig med erfaring fra traineeopphold, deltidsjobb eller verv

Hva kan vi tilby deg?

I Deloitte har vi et mangfoldig og sammensatt arbeidsmiljø som bygger på tillit og samarbeid. Vi er opptatt av å ha dyktige medarbeidere som trives, og har et variert tilbud til ansatte både innen kultur, idrett og sosiale aktiviteter. De første ukene hos oss vil du få delta på en rekke kurs som er skreddersydd for å gi deg en bratt læringskurve og en solid start på arbeidslivet. Du vil få en unik mulighet til å bli kjent med dine kollegaer, både faglig og personlig, gjennom et intensivt kursprogram og sosiale arrangementer.

Deretter skjer mye av læringen «on the job». I Deloitte vil du få mulighet til å jobbe på prosjekt innenfor mange ulike bransjer, tilpasset dine kvalifikasjoner og interesser. Du kan lese mer om de ulike bransjene i Deloitte her. Å starte en karriere i Deloitte vil, uavhengig av fremtidige karrierevalg, åpne en verden av muligheter for deg.

Om søknadsprosessen

Når du søker fast jobb hos oss vil vi gjerne at du benytter vårt elektroniske søknadssystem hvor du laster opp CV, søknadsbrev og vitnemål (høyere utdanning og VGS). Dersom du har noen spesielle faglige interesseområder kan du gjerne spesifisere dette i din søknad.

Til informasjon benytter vi oss av testverktøy fra Cut-e som en del av vår rekrutteringsprosess. Kvalifiserte kandidater vil få tilsendt disse testene og mer informasjon om videre prosess. Mer informasjon om hvorfor vi benytter testverktøy i prosessen samt mulighet til å prøve testene finner du her.

Bakgrunnssjekk: Deloitte AS foretar bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Verifisering av bakgrunnssjekk blir gjennomført av HireRight. Bakgrunnssjekk gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren og aktuelle kandidater vil motta nærmere informasjon om dette.

What impact will you make?

Arbeidet ditt vil utgjøre en forskjell hver eneste dag samtidig som du vil trives i en dynamisk og resultatorientert kultur preget av inkludering og samarbeid. Vi har mer enn bare forhåpninger om å finne løsninger. Vi ønsker å bidra på en måte som utgjør en positiv og essensiell forskjell for de rundt oss, våre oppdragsgivere og samfunnet som helhet. Hos Deloitte vil du ha ubegrensede muligheter til å oppnå suksess og realisere ditt fulle potensiale.

Viktig informasjon: Du vil få noen spørsmål i rekrutteringssystemet når du legger inn din søknad. Det er kritisk at alle disse spørsmålene blir besvart, så vi får vurdert din søknad.

Vi ser frem til å motta din søknad!

Les hvordan det er å være nyansatt og nyutdannet i Deloitte her

Spørsmål om stillingen, kontakt HR Senior Consultant, Tone Waagaard Thomassen, tlf. +47 924 89 446.

Deloitte Advokatfirma

Dronning Eufemias gate 14