/Global/Advokatjobb/DLA%20Piper.gif

DLA Piper er et fullservice forretningsadvokatfirma med kontorer i mer enn 40 land. Vi er Norges eneste globale advokatfirma og byr på unike muligheter for deg som ønsker å arbeide i et fremgangsrikt og internasjonalt fagmiljø. Vi bistår både offentlige og private oppdragsgivere og leverandører med et vidt spekter av oppgaver. Ved vårt Oslo-kontor er vi omtrent 90 advokater og vi blir stadig flere.

Advokatfullmektig - Restrukturering og økokrim

Vi har behov for flere advokatfullmektiger til vårt fagmiljø innen restrukturering og økokrim.
Vi ser hovedsaklig etter både nyutdannede jurister, men også kandidater med noe erfaring er velkommen til å søke.

DLA Piper har et av landets største og mest erfarne team innenfor restrukturering og insolvens og økonomisk kriminalitet. På grunn av økende oppdragsmengde har vi behov for flere hardtarbeidende og dyktige advokatfullmektiger.

Vi bistår norske og internasjonale virksomheter med restrukturering og insolvensrettslige problemstillinger. Våre klienter er ledende finansinstitusjoner, landets tingretter og virksomheter som er i, eller står i fare for å komme i økonomiske vanskeligheter. Vi har også en omfattende økokrimsatsning.

Vår internasjonale tilknytning gjør at vi kan tilby våre klienter den beste og mest tilpassede rådgivning, over alt i verden.

Vi tilbyr:

• Et internasjonalt, fremoverlent og fremgangsrikt arbeidsmiljø
  • Unike opplæringsprogrammer, muligheter for å bygge internasjonale nettverk og arbeide utenfor Norge
  • God støtte fra hyggelige og dyktige kolleger
  • Mulighet til å arbeide i et sterkt faglig team
  • Faglig og personlig utvikling
  • Konkurransedytkige betingelser

Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte avdelingsleder/partner Egil Hatling på telefon 92 81 01 50 eller HR-Manager Christine Lykka på telefon 24 13 15 00.

Søknadsfrist snarest. Innkomne søknader vil bli vurdert fortløpende.

DLA Piper

Postboks 1364 Vika