/Global/Advokatjobb/DLA%20Piper.gif

DLA Piper er et fullservice forretningsadvokatfirma med kontorer i mer enn 40 land. Vi er Norges eneste globale advokatfirma og byr på unike muligheter for deg som ønsker å arbeide i et fremgangsrikt og internasjonalt fagmiljø. Vi bistår både offentlige og private oppdragsgivere og leverandører med et vidt spekter av oppgaver. Ved vårt Oslo-kontor er vi omtrent 90 advokater og vi blir stadig flere.

Vi søker advokatfullmektiger!

DLA Piper er i vekst og søker talentfulle advokatfullmektiger til samtlige av våre avdelinger i Oslo.

Når vi ansetter advokatfullmektiger ser vi etter jurister som er faglig dyktige, utadvendte og drevet av engasjement og nysgjerrighet. Som advokatfullmektig utvikler du din teoretiske forståelse i takt med at du anvender og arbeider med det du har lært i praksis.

I DLA Piper vil du tidlig oppleve å få jobbe selvstendig med saker og få mer og mer ansvar og kundekontakt samtidig som du løpende mottar sparring og tilbakemeldinger fra mer erfarne advokater i avdelingen din.

Som det eneste globale advokatfirmaet i Norge, og Nordens største med over 450 advokater og fem kontorer, gir vi alle advokatfullmektiger unike muligheter til å bygge internasjonale nettverk samt tilgang til internasjonale utviklings- og utvekslingsprogrammer. Mange av våre medarbeidere har benyttet anledningen til lengre og kortere opphold ved et våre over 40 kontorer i hele verden, og opplever at det styrker både deres faglige og sosiale egenskaper.

Men først og fremst vil du være med å skape verdi for våre klienter i det norske markedet, både norske og utenlandske selskaper og virksomheter innen en rekke bransjer.

Ved våre kontorer på Aker Brygge i Oslo er vi nå omkring 90 advokater og vi blir stadig flere. Vi har store ambisjoner for fremtiden og vekst er et viktig fokus for oss. Vi ser at effekten av kunne tilby sømløse tjenester på tvers av jurisdiksjoner bare så vidt er i ferd med å ta av, og girer derfor opp vår stab.

Vi tilbyr:

• Et internasjonalt, fremoverlent og fremgangsrikt arbeidsmiljø
  • Selvstendige oppgaver fra første dag, med støtte fra gode kollegaer.
  • Unike opplæringsprogrammer, muligheter for å bygge internasjonale nettverk og arbeide utenfor Norge.
  • Mulighet til å lære av de beste og arbeide i sterke faglige team
  • Konkurransedyktige betingelser

Er du ambisiøs og vil starte din karriere som jurist i et internasjonalt fagmiljø hvor arbeidsoppgaver løses på tvers av landegrenser og praksisområder?
Da bør du søke en karriere hos oss og bli en del av et felleskap bestående av 4200 kolleger!

Vi gleder oss til å lese din søknad og bli bedre kjent med deg. Har du spørsmål kan du kontakte vår HR-Manager Christine Lykka på telefon 24 13 15 00.

DLA Piper

Postboks 1364 Vika