/Global/Advokatjobb/engemoen.jpg

Advokatfellesskapet Engemoen AS er et veletablert kontorfellesskap som pr i dag består av fire advokater og en sekretær.

Advokat til kontorfellesskap i Sandvika

En av våre kollegaer pensjoneres i år og kontoret har derfor plass til en ny kontorfelle.

Vi holder til i Sandvika sentrum med kort avstand til offentlig kommunikasjon. Vi har representative og kostnadseffektive kontorlokaler i Rådmann Halmrastsvei 9 i Sandvika, Helgerudgården, som er nabogården til tinghuset. Det er gode parkeringsmuligheter i umiddelbar nærhet. Vi har lave driftskostnader og ingen krav til innskudd.

Vi har et uformelt og godt sosialt- og faglig miljø. Vi arbeider innen de fleste juridiske fagområder og har jevn tilgang av nye oppdrag. Ta gjerne kontakt med advokat Elisabeth Lein eller advokat Robert Berg på tlf. 67 80 50 60 hvis du har spørsmål eller ønsker en uforpliktende samtale. Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt.

Vår epostadresse er: post@advem.no og vår postadresse er: Postboks 30, 1300 Sandvika. Se gjerne vår hjemmeside www.advem.no for nærmere informasjon.

Advokatfellesskapet Engemoen AS

1300 Sandvika