/Global/Advokatjobb/EG.png

Advokatfirmaet eies og drives av advokat Erling Grimstad og representerer 30 års erfaring fra bekjempelse av økonomisk kriminalitet i og utenfor Norden. Vi har organisert oss på en annerledes måte enn de tradisjonelle advokatfirmaene. Vi har et omfattende nettverk av spesialister i og utenfor Norden som kan trekkes inn i oppdrag ved behov. Vi bemanner opp prosjekter med de profilene som oppdraget krever, i samarbeid med vår oppdragsgiver. På denne måten sikres kunden tilstrekkelige ressurser og skreddersydd kompetanse til rett tid. Dette gjør det også mulig å benytte de mest moderne teknologiske løsningene og programvarene for å løse oppgavene for våre kunder. Les mer om oss på: www.governance.no www.personvernrådgiveren.no

Advokatfullmektig – gransking og compliance

Ønsker du å arbeide med gransking og compliance? Vi søker en initiativrik og innovativ advokatfullmektig til vårt team!

Som advokatfullmektig hos oss får du muligheten til å jobbe med en av Nordens mest erfarne rådgivere innen forebygging og gransking av økonomisk kriminalitet. Firmaet vårt ledes av Erling Grimstad, en anerkjent profil med bakgrunn som advokat, gransker, assisterende ØKOKRIM-sjef, førstestatsadvokat og politietterforsker i ØKOKRIM. Erling var den første i Norge som startet granskings- og varslingstjenester. Han er også forfatter av boka «Gransking – ved mistanke om korrupsjon og andre former for økonomisk kriminalitet i arbeidsforhold».

Vi arbeider med mange spennende og utfordrende saker innen følgende fagområder: gransking, varsling, personvern, anti-hvitvasking og økonomisk kriminalitet. Vår kundeportefølje består av banker, forsikringsselskaper, bistandsorganisasjoner, private foretak, kommuner og offentlige virksomheter.

Ønsket profil:

-        Master i rettsvitenskap
-        Minimum 2 års erfaring med relevante fagområder
-        Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
-        God teknologisk forståelse og kjennskap til analyseprogrammer til bruk ved datagransking (eDiscovery løsninger)
-        Selvstendig og strukturert
-        Initiativrik og innovativ

Hos oss får du bli en del av et nyetablert advokatfirma som ønsker å være i forkant av de løsninger som digitalisering av advokattjenester åpner for. Fra vårt kontor i Forskningsparken samarbeider vi med flere IT-selskaper og sitter tett på den utviklingen som foregår hos mange nystartede selskaper. Dette gir oss gode muligheter til å videreutvikle personverntjenester, computer forensic tjenester og compliance løsninger som ledd i bistand til våre oppdragsgivere.

Ta gjerne kontakt med oss på: hello@governance.no, dersom du har spørsmål til stillingen.

Søknad med CV sendes på e-post til: hello@governance.no

Advokatfirmaet Erling Grimstad AS

Gaustadalléen 21