/Global/Advokatjobb/Foyen_2018.jpg

Som ansatt i Føyen Torkildsen vil du få spennende arbeidsoppgaver og bli en del av et sterkt fagmiljø med mange dyktige kollegaer å spille på. Du vil bli godt ivaretatt – vi er like opptatt av din utvikling som du selv er. I tillegg er vi sosiale, uformelle og har et inkluderende arbeidsmiljø. I Føyen Torkildsen skal de ansatte Trives, Utvikles og Utfordres.

Advokatfullmektiger/advokat

Vi søker nye kollegaer til avdelingene Fast Eiendom og IKT Media

Fast Eiendom

Avdeling for Fast Eiendom er i vekst, og vi har behov for en advokatfullmektig. Som medarbeider i vår avdeling vil du arbeide i ett av landets ledende kompetansemiljøer. Vi bistår flere av landets største eiendomsselskaper, kommunale og statlige enheter, samt ulike entreprenørmiljøer med eiendomsutvikling, plan- og bygningsrettslige problemstillinger, eiendomstransaksjoner, leiekontrakter, løpende drift av eiendom og tvisteløsning.

IKT Media

IKT Media avdelingen har stadig økende oppdragsmengde, og vi søker derfor advokat/advokatfullmektig med interesse for teknologi, inkludert IT-kontraktsrett, og personvern m.m. Som medarbeider i vårt IKT Media-team vil du jobbe i et av landets største og ledende miljøer innen IKT-rett og personvern. Du vil få en variert og spennende arbeidshverdag og du vil jobbe tett med våre kunder. Vi bistår mange større og premissgivende aktører innen det private næringsliv og det offentlige.

For fullstendige stillingsutlysninger, se her.

Advokatfirmaet Føyen Torkildsen AS

PB 7086 St. Olavs plass