/Global/Advokatjobb/foyen%20ny.png

Advokatfirmaet Føyen Torkildsen er juridiske spesialister innen Eiendom, IKT Media, Arbeidsliv og Corporate. Vi tilbyr forretningsjuridisk kompetanse og rådgivning med fokus på helheten og sluttresultatet over tid. Våre team legger vekt på både spesialisering og forretningsforståelse, som har gitt oss en fremtredende posisjon i markedet. Basert på innsikt, dyktighet og proaktivitet skal vi sikre at våre oppdragsgivere, våre medarbeidere og vårt selskap samlet utgjør en forskjell og ligger foran.

Vårt entrepriseteam søker flere lagspillere

Entrepriseavdelingen har stadig økende oppdragsmengde, og vi søker derfor flere advokater / advokatfullmektiger med interesse for entreprise. Vår entrepriseavdeling bistår flere av landets største og ledende miljøer i bygg- og anleggsbransjen, både innenfor offentlig og privat sektor, og våre advokater er rangert i flere nasjonale og internasjonale advokatkåringer, for eksempel Chambers, Legal 500 og Best Lawyers. Som del av entrepriseteamet vil du få en variert arbeidshverdag. Du vil være med å bistå våre kunder med løpende rådgivning, og du vil få muligheten til å være med «ute i felten». I tillegg vil du få utstrakt tvisteløsning- og prosedyreerfaring.

Vi ser etter både erfarne advokater og nyutdannede kandidater, med solide akademiske resultater. Det viktigste er at du har interesse for faget, er løsningsorientert, har gode samarbeidsevner og evne til å yte «det lille ekstra». Videre er du en relasjonsbygger og setter kundens interesser i fokus.

Vi tilbyr deg faglig spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et godt arbeidsmiljø med personlig og faglig utvikling, og en fleksibel arbeidshverdag. Du får god oppfølging og mulighet for å vokse videre i rollen som rådgiver og advokat.

For spørsmål ta kontakt med advokat Stede Nilsen (sgn@foyentorkildsen.no, mobil 480 12 268) eller advokat Per Gustav Lilleaasen (pgl@foyentorkildsen.no, mobil: 977 05 001).

I Føyen Torkildsen skal de ansatte Trives, Utvikles og Utfordres.

For ytterligere informasjon se www.foyentorkildsen.no

Advokatfirmaet Føyen Torkildsen AS

PB 7086 St. Olavs plass