Vil du være vår spesialist innen merverdiavgift?

Vi søker en erfaren advokat med særlig kompetanse innen merverdiavgift og interesse for fast eiendom.

Føyen Torkildsen søker en erfaren advokat med særlig kompetanse innen merverdiavgift og interesse for fast eiendom. Du vil være tilknyttet avdelingen for fast eiendom, og bistå våre klienter med å løse utfordringer innenfor merverdiavgift samt andre juridiske problemstillinger innenfor fast eiendom. Vi søker deg som vil være en aktiv bidragsyter til kompetansebygging både internt i avdelingen og på tvers av firmaets fagområder.

Vi ser etter deg som er faglig sterk, trives med å dele kompetanse og yte «det lille ekstra». Du evner å kombinere din fagkunnskap med å identifisere og formidle problemstillinger på en god måte. I tillegg er du selvstendig, strukturert og analytisk, og en pådriver for å utvikle deg selv og vår organisasjon videre.

Vi søker deg som:

• er faglig sterk
  • har minimum 3-5 års relevant erfaring med spesialisering innen merverdiavgift
  • har godt humør og er opptatt av at det skal være hyggelig på jobb
  • er forretnings- og resultatorientert
  • har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, på norsk og engelsk
  • er en løsningsorientert lagspiller

Vi tilbyr deg:

• spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • et godt arbeidsmiljø
  • konkurransedyktige betingelser

I mai flytter vi til toppen av Dronning Eufemias gate 8 i Barcode – bli med oss og nyt utsikten!

Spørsmål om stillingen kan rettes til advokat Lars D. Råmunddal, avdelingsleder Fast Eiendom, på telefon 917 04 760.

SØK STILLINGEN HER

Advokatfirmaet Føyen Torkildsen AS

Advokatfirmaet Føyen Torkildsen er juridiske spesialister innen Arbeidsliv, Eiendom og Entreprise, IKT Media og Corporate. Vi tilbyr forretningsjuridisk kompetanse og rådgivning med fokus på gode løsninger for våre oppdragsgivere. Vi vektlegger fagligspesialisering og forretningsforståelse. Det har gitt oss en fremtredende posisjon i markedet. Basert på innsikt, dyktighet og proaktivitet skal vi sammen med våre oppdragsgivere og våre medarbeidere utgjør en forskjell og ligger foran.

I Føyen Torkildsen skal våre medarbeidere Trives, Utvikles og Utfordres.

Føyen Torkildsen