Graffoco Advokatfirma DA er blant de ledende advokatfellesskapene i Follo. Vi dekker et bredt spekter av rettsområder og søker å være en foretrukket leverandør av juridiske tjenester i Follo gjennom fokus på våre kjerneverdier; Tilgjengelighet og service, Solid samarbeidspartner og Høy kvalitet. Vi har kontorer sentralt i Ski, samt et filialkontor på Rosenholm Campus. Vi er i dag en del av et advokatfellesskap med 5 advokater.

Vi søker advokat/advokatfullmektig til vårt kontor

blobid3.png

Vi søker ny advokat til vårt firma. Erfarne advokatfullmektiger er også velkomne til å søke.

Graffoco Advokatfirma DA bistår hovedsakelig private og bedrifter innenfor en rekke juridiske områder, med hovedvekt på kontrakts-/selskapsrett og fast eiendoms rettsforhold.Vi har også mye familie- og arbeidsrett, samt jevn tilgang til prosedyre.

Grunnet økt pågang søker vi nå etter en eller flere dyktige kollegaer som vil være med å utvikle selskapet videre. Egen portefølje vil være en fordel, men er ikke et krav.

Vi søker etter deg som er entusiastisk og som har gode juridiske, sosial og kommersielle evner.

For spørsmål om stillingen kontakt advokat/partner Eric Augustin Krogh på mobil 410 46 366 eller e-post: sendes eak@graffoco.no

Søknad med CV sendes eak@graffoco.no eller Graffoco Advokatfirma DA v/advokat Eric Augustin Krogh, postboks 3, 1401 Ski.

Graffoco Advokatfirma- sept 2020

Sentrumvegen 6 A