/Global/Advokatjobb/Haavind_Main_RGB_Pos.png

Advokatfirmaet Haavind er et av Norges ledende advokatfirmaer med 120 forretningsadvokater. Vi dekker hele spekteret av forretningsjuridiske tjenester innen våre bransjer og bistår mange av de største aktørene innen norsk og internasjonalt næringsliv. Vi har et unikt samhold og sterke fagmiljøer med mange dyktige og engasjerte medarbeidere.

Vi søker advokat og/eller erfaren advokatfullmektig til vårt olje- og offshoreteam

Bli med i ett av Norges mest ambisiøse og fremoverlente juridiske fagmiljøer innen olje- og offshorebransjen

Advokatfirmaet Haavind har et av landets mest kompetente juridiske fagmiljøer innen olje- og offshorebransjen. Vårt team har bred erfaring med å bistå både oppdragsgivere og leverandører. Vi legger særlig vekt på å gi de beste faglige og kommersielle rådene på alle stadier i et prosjekt, slik at prosjektene kan gjennomføres kostnadseffektivt, med minst mulig konflikter og med størst mulig forutberegnelighet. Dette gir merverdi hos våre kunder.

Vårt team jobber tett sammen med våre øvrige transaksjons-, entreprise- og prosedyreadvokater, og med flere av Haavinds anerkjente bransjeteam, spesielt innen energi og teknologi. Dette gir våre advokater de aller beste forutsetninger for å delta i de mest spennende og komplekse oppdragene.

Haavinds olje- og offshoreteam vokser og opplever en stadig større oppdragsmengde innen blant annet tvisteløsning, prosjektoppfølging og forretningsutvikling. Vi ønsker å styrke laget med en dyktig advokat og/eller advokatfullmektig med interesse for bransjen.

Vi søker deg som

• har sterk interesse for å jobbe med og videreutvikle deg i rådgivning og prosedyre innen olje- og offshorebransjen
  • har to til seks års erfaring, gjerne med offshoreentrepriser, leveranseavtaler, tilsvarende komplekse prosjekt- og kontraktstrukturer og/eller tvisteløsning
  • er faglig sterk og har god kommersiell forståelse
  • har stor arbeidskapasitet
  • er en lagspiller med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • har godt humør

Vi kan tilby

• et sterkt fagmiljø
  • faglige utfordringer og gode muligheter for utvikling, også utover olje- og offshoreområdet
  • god oppfølging og målrettet karriereutvikling
  • tett samarbeid med dyktige og engasjerte kollegaer
  • et spennende firma i vekst og utvikling
  • konkurransedyktige betingelser

Søknader behandles fortløpende og konfidensielt, og sendes inn via eget søknadsskjema ved å følge denne linken

Har du spørsmål til stillingen, ta gjerne kontakt med partner Christopher Sveen på epost c.sveen@haavind.no eller telefon 916 00 342.

Har du spørsmål til søknadsprosessen, ta gjerne kontakt med HR-sjef Christine Stray på epost c.stray@haavind.no eller telefon 926 02 389.

Haavind

E-post: