Haavind er et av Norges ledende advokatfirmaer, med over hundre advokater – samtlige lokalisert i vårt kontor i Bygdøy allé 2 i Oslo. Vi er et full-service advokatfirma og har flere av de største selskapene i Norge, samt statlige og kommunale foretak som faste kunder.

Advokat - advokatfullmektig

Er du advokat eller advokatfullmektig, og vil jobbe i et firma som verdsetter dyktighet, samarbeidsglede, engasjement og humor?

Vi vokser og trenger flere nye kollegaer til å styrke Haavind-teamet! Er du nyutdannet, advokatfullmektig eller mer erfaren advokat som ønsker å jobbe innenfor M&A, bank og finans, havbruk, eiendom, bygg og anlegg, olje og offshore, tech eller arbeidsrett? Da ønsker vi å snakke med deg!

I Haavind er vi bevisste og stolte av vår kultur. Vi har sterke fagmiljøer og satser på våre dyktige medarbeidere. Når vi rekrutterer nye ansatte ser vi etter deg som er faglig dyktig, har mye engasjement, er positiv og liker å ta del i utviklingen av firmaet, anerkjenner og spille andre gode og er lite selvhøytidelig.

Hos Haavind får du blant annet:

• bli en del av Haavinds sterke fagmiljø, med varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • jobbe sammen med engasjerte kollegaer for spennende norske og internasjonale kunder
  • målrettet karriereutvikling, god faglig veiledning og oppfølgning
  • ta del i Haavinds unike og sosiale miljø der det er lett å trives og utvikles

Vi behandler søknader fortløpende, og anbefaler deg til å søke så snart som mulig.

Kontaktperson:
Thomas Kjøsnes