Haver Advokatfirma AS har 36 medarbeidere, hvorav 30 advokater og advokatfullmektiger. Vi tilbyr forretningsjuridiske tjenester til næringsliv, kommuner, offentlige etater og privatpersoner. Vi holder til i moderne, flotte lokaler i Næringslivets Hus, midt i Stavanger sentrum, og i 17. etasje i Forum Jæren på Bryne. Haver kjenner det lokale næringsliv og leverer tjenester av høy kvalitet til fornuftige priser.

Vi søker 3-5 advokater og advokatfullmektiger

Har du lyst på jobb i Rogalands største lokale advokatfirma?

Haver Advokatfirma AS er i kraftig vekst og har behov for enda flere dyktige medarbeidere innenfor områdene:

• corporate
  • skatt/avgift
  • offentlige anskaffelser/konkurranserett
  • fast eiendoms rettsforhold
  • entreprise

Innen områdene corporate, skatt/avgift og offentlige anskaffelser/konkurranserett, søker vi deg med 2-4 års relevant erfaring, innen de øvrige områder vil vi foretrekke nyutdannede med interesse for fagområdene.

Vi kan tilby et svært godt arbeidsmiljø, med fokus på faglig kvalitet, høy servicegrad og fleksibilitet med hensyn til arbeidstid og arbeidssted. Vi har konkurransedyktige betingelser, moderne fasiliteter og gode utviklingsmuligheter.

Spørsmål om stillingene kan rettes til:

Søknad med CV, attester og vitnemål kan sendes via "Søk knapp" på denne siden snarest og senest den 1. oktober 2020

SØK STILLINGEN HER

Haver advokatfirma