/Global/Advokatjobb/Huseierne.png

Huseiernes Landsforbund er en forbrukerorganisasjon for alle landets boligeiere. Blant våre 225.000 medlemmer finner du folk som bor i leilighet, rekkehus eller villa. Vi har også sameier og borettslag som medlemmer. Til sammen står det ca. 1 million nordmenn bak oss. Vi er finansiert av medlemmene og er uavhengig av kommersielle aktører og partipolitiske interesser. Vi skaper verdier for medlemmene våre på tre hovedområder. Vi er en viktig samfunnsaktør og medvirker i utformingen av politikken som påvirker hverdagen til landets boligeiere. Vi bruker størrelsen vår til å forhandle gode rabattavtaler slik at medlemmene sparer penger. Og ikke minst ± vi gir medlemmene våre uavhengige råd av høy kvalitet innenfor boligjuss, økonomi og byggeteknikk.

Advokat - juridisk medlemsrådgivning

Vi har en stor juridisk avdeling i eget hus. Økt pågang fra medlemmene gjør at vi vurderer å utvide kapasiteten. Vi ser etter en advokat med relevant og god erfaring. Erfaring med saker angående arv og skiftespørsmål vil bli vektlagt, i tillegg til god kjennskap til fast eiendoms rettsforhold.

For å lykkes i rollen bør du ha genuin interesse av å gi uavhengige råd av høy kvalitet, uten hensyn til kommersiell interesse.

Tiltredelse 1. november 2018.

Vil du vite mer om stillingen kan du kontakte leder for medlemsrådgivning Anders Leisner, telefon 958 09 812.

Mer informasjon om Huseierne finner du på www.huseierne.no.

Søknad sendes innen 25. juni 2018 til a.leisner@huseierne.no.

Huseiernes Landsforbund

Fred Olsens gate 5