/Global/Advokatjobb/Kolbotn%20advokatfellesskap.png

Vi er et veletablert kontorfellesskap sentralt plassert på Kolbotn med kort vei fra togstasjonen. Vårt mål er å yte juridiske tjenester av høy kvalitet, på en effektiv og sikker måte. Vi legger stor vekt på god kundeservice, først og fremst ved å være lett tilgjengelig for klienter, gi løpende orientering om saksens utvikling og for øvrig yte service tilpasset klientens behov. For å oppnå vårt mål er vi opptatt av et hyggelig arbeidsmiljø med fokus på faglig utvikling, et godt servicenivå, fornøyde klienter og etisk utøvelse av vårt advokatvirke. Vi er opptatt av at advokatene i fellesskapet kan dekke de fleste faglige behovene til våre klienter. Derfor har vi litt ulik faglig bakgrunn. Se for øvrig vår hjemmeside på www.k-advokat.no

Advokat

Vi har ledig plass til ytterligere en advokat i vårt kontorfellesskap, fortrinnsvis med egen portefølje.

Henvendelser kan rettes til advokat Trude Mohn King eller Solveig Brorson Olsen, tlf. 406 13962 eller 469 43934

Kolbotn Advokatfellesskap

Edv. Griegsvei 1