KPMG er et ledende, globalt rådgivingsfirma med kontorer i 156 land. I Norge er vi over 1000 medarbeidere som fra kontorer over hele landet daglig bistår noen av landets mest anerkjente virksomheter med rådgiving, revisjon og juridiske tjenester innen skatt og forretningsjuss. Vi forenkler det komplekse, ser muligheter og skaper merverdi for våre kunder. Faglig engasjement og kontinuerlig utvikling kjennertegner vår kultur. Våre ansatte er del av et mangfoldig og nysgjerrig miljø der daglig læring og nytenkning er en del av hverdagen. Vi har opplevd sterk vekst de siste par årene og har ambisjoner for fremtiden. Er du klar for å utfordres? Da burde vi ta en prat! Les mer om dine muligheter i KPMG på www.kpmg.no! KPMG er også på LinkedIn, Twitter, og Facebook.

Advokat/Advokatfullmektig

Vil du være med på vår videre vekst?
KPMG Law Advokatfirma i Ålesund søker Advokat/Advokatfullmektig innen skatt

KPMG Law Advokatfirma AS er i vekst, og vi trenger flere dyktige medarbeidere med på laget. Vi tilbyr et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø i et av landets ledende kompetansehus innenfor merverdiavgift, skatt og forretningsjuss. Vi har en spennende portefølje med internasjonale og nasjonale klienter som vi bistår innenfor alle områder av skatte- og avgiftsretten.

Til vårt kontor i Ålesund søker vi nå etter en advokat/advokatfullmektig på tjenesteområde for skatt. Vi søker primært etter en kandidat med minst 2-3 års relevant erfaring innenfor skatteområdet.

Rollen vil være en flott mulighet for deg som har karriereambisjoner og har ønske om å arbeide i et hektisk og spennende miljø lokalt, men samtidig også være en del av KPMGs nasjonale og globale nettverk. Du vil få muligheten til å arbeide med utfordrende saker på regions- og nasjonalt nivå, og ikke minst få kunne samarbeide med erfarne advokater og revisorer som leverer tjenester av høy kvalitet. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og gode karrieremuligheter, og vi holder til i moderne lokaler sentralt i Ålesund og Molde.

Interessert?

Vi ser etter deg som er jurist med erfaring enten fra offentlig eller privat virksomhet. Du har evne til å arbeide selvstendig, og er i tillegg utadvendt og tillitsvekkende. Engasjement, kommersiell legning, samarbeidsvilje og faglig kompetanse er forutsetninger for å lykkes hos oss.

Ikke nøl med å ta kontakt med Jørn Sandnes (+47 90038618) dersom du lurer på noe!

KPMG Ålesund

Langelandsveien 1