KPMG er et ledende, globalt rådgivingsfirma med kontorer i 156 land. I Norge er vi over 1000 medarbeidere som fra kontorer over hele landet daglig bistår noen av landets mest anerkjente virksomheter med rådgiving, revisjon og juridiske tjenester innen skatt og forretningsjuss. Vi forenkler det komplekse, ser muligheter og skaper merverdi for våre kunder. Faglig engasjement og kontinuerlig utvikling kjennertegner vår kultur. Våre ansatte er del av et mangfoldig og nysgjerrig miljø der daglig læring og nytenkning er en del av hverdagen. Vi har opplevd sterk vekst de siste par årene og har ambisjoner for fremtiden. Er du klar for å utfordres? Da burde vi ta en prat! Les mer om dine muligheter i KPMG på www.kpmg.no! KPMG er også på LinkedIn, Twitter, og Facebook.

Advokat

Vil du være med på vår videre vekst?
KPMG Law Advokatfirma søker advokat i Drammen

KPMG Law Advokatfirma søker en erfaren og markedsorientert advokat til vårt kontor i Drammen. Vi tilbyr et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø i et av landets ledende kompetansehus innen forretningsjuss, skatt og avgift. KPMG Law Advokatfirma har en spennende portefølje med internasjonale og nasjonale klienter som vi bistår innenfor alle områder av skatte- og avgiftsretten.

Har du karriereambisjoner og ønske om å arbeide i et hektisk og spennende miljø lokalt, men samtidig også være en del av KPMGs nasjonale og globale nettverk? Vi ser etter deg som er advokat med min. 3-5 års arbeidserfaring innen forretningsjus med tyngde på skatt-, avgift- og selskapsrett.

Hos oss vil du få muligheten til å arbeide med spennende og utfordrende saker på regions- og nasjonalt nivå, og ikke minst få kunne samarbeide med erfarne advokater og revisorer/økonomer som leverer tjenester av høy kvalitet. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og gode karrieremuligheter, og vi holder til i moderne lokaler i nærheten av Drammen jernbanestasjon.

Er du advokat med erfaring enten fra offentlig eller privat virksomhet, og har:

• solide akademiske resultater
  • faglig kompetanse
  • sterk forretnings- og markedsforståelse
  • stor arbeidskapasitet og samarbeidsvilje
  • evne til å skape gode relasjoner og finne praktiske løsninger

Interessert?

Ta gjerne kontakt med Ole Jacob Angermo på telefon 93082509 for en uforpliktende samtale.

Vi ser frem til å høre fra deg!

KPMG Drammen

Grønland 1