KPMG er et ledende, globalt rådgivningsfirma med kontorer i 152 land. I Norge er vi over 1000 medarbeidere som fra kontorer over hele landet daglig bistår noen av landets mest anerkjente virksomheter med rådgiving, revisjon og regnskapstjenester. Vårt advokatfirma tilbyr rådgiving innen skatt, avgift og forretningsjuss. Vi forenkler det komplekse, ser muligheter og skaper merverdi for våre kunder. Faglig engasjement og kontinuerlig utvikling kjennetegner vår kultur. Våre ansatte er del av et mangfoldig og nysgjerrig miljø der daglig læring og nytenkning er en del av hverdagen. Vi har opplevd vekst de siste par årene og har ambisjoner for fremtiden. Er du klar for å utfordres? Da burde vi ta en prat! KPMG er også på LinkedIn, Twitter, og Facebook.

Advokat/advokatfullmektig/jurist

Vil du være med på vår videre reise?
KPMG Law Advokatfirma søker advokat/advokatfullmektig/jurist innen gransking, undersøkelser og compliance

Ønsker du å jobbe med nasjonale og internasjonale kunder i et spennende globalt nettverk?

Vi søker en dyktig Advokat/Advokatfullmektig/jurist med kunnskap og særskilt interesse for arbeidsrett, faktaundersøkelser, gransking og varslingssaker.

Stillingen er knyttet til KPMGs granskingsavdeling og vårt advokatfirma. Hos oss får du jobbe både som rådgiver, gransker og advokat. Du vil hovedsakelig være knyttet til vår granskingsvirksomhet som nå opplever kraftig vekst og er størst i Norden. Samtidig vil du ha tilknyttning til vårt advokatfirma som advokat.

Arbeidet vil hovedsaklig innebære bistand til nasjonale og internasjonale virksomheter. Du vil i stor grad arbeide i tverrfaglige team i ulike prosjekter. Det legges opp til nært samarbeid med andre advokater internt og eksternt der vi har behov for ytterligere juridisk spesialkompetanse. Vi har et unikt mangfold av spisskompetanse innen ulike områder og en utpreget internasjonal profil. Vi utfører oppdrag både i Norge og i utlandet, og er en del av internasjonalt nettverk med flere tusen granskere.

Vi ser for oss at du har følgende erfaring og egenskaper:

• Erfaring med arbeidsrett, varslingssaker og faktaundersøkelser
  • Praktisk juridisk skjønn med solid kommersiell forståelse
  • Analytiske egenskaper med evne til å forenkle det komplekse
  • Trives med teamarbeid, men evner også å arbeide selvstendig når det kreves
  • Komfortabel med stramme tidsfrister og tidvis høy arbeidsbelastning
  • Gode engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

Nysgjerrig?

Hos oss vil du få en spennende og utfordrende jobbhverdag i et uformelt og godt sosialt miljø med konkurransedyktige betingelser.

Spørsmål om stillingen, kontakt Erik Davidsen, mob: +47 93425705.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har noen spørsmål.

Vi gleder oss til å lese din søknad!

KPMG

Sørkedalsvn 6