KPMG er et ledende, globalt rådgivningsfirma med kontorer i 152 land. I Norge er vi over 1000 medarbeidere som fra kontorer over hele landet daglig bistår noen av landets mest anerkjente virksomheter med rådgiving, revisjon og regnskapstjenester. Vårt advokatfirma tilbyr rådgiving innen skatt, avgift og forretningsjuss. Vi forenkler det komplekse, ser muligheter og skaper merverdi for våre kunder. Faglig engasjement og kontinuerlig utvikling kjennetegner vår kultur. Våre ansatte er del av et mangfoldig og nysgjerrig miljø der daglig læring og nytenkning er en del av hverdagen. Vi har opplevd vekst de siste par årene og har ambisjoner for fremtiden. Er du klar for å utfordres? Da burde vi ta en prat! KPMG er også på LinkedIn, Twitter, og Facebook.

Advokat/advokatfullmektig/jurist

KPMG Law Advokatfirma i Stavanger søker advokat/advokatfullmektig/jurist innen merverdiavgift

KPMG Law Advokatfirma AS er i vekst, og vi trenger flere dyktige medarbeidere med på laget og ser nå etter en person med særskilt interesse for og kunnskap om merverdiavgift.

Vi ser etter en advokat/advokatfullmektig/jurist med erfaring enten fra offentlig eller privat virksomhet. En som har evne til å arbeide selvstendig, og er utadvendt og tillitsvekkende. God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk vil bli vektlagt sammen med sterke faglige resultater.

Sentrale arbeidsoppgaver vil blant annet kunne være:

• Løpende merverdiavgiftsrådgivning og svare på henvendelser fra klienter og revisor
  • Transaksjoner og restrukturering
  • Bistå selskaper med avgiftsrapportering
  • Merverdiavgift ved overdragelse (kjøp / salg) av fast eiendom
  • Korrespondanse med skatte og avgiftsmyndigheter

Ta gjerne kontakt med Per Daniel Nyberg (mobil:40639265) dersom du lurer på noe.

KPMG Stavanger

Forusparken 2