/Global/Advokatjobb/Kvale_ny.png

Kvale er et forretningsjuridisk advokatfirma som siden sin oppstart og har bistått nasjonalt og internasjonalt næringsliv. Selskapet har hele tiden hatt stabil organisk vekst. Vi teller i dag over 80 ansatte, hvorav 28 partnere og 39 advokater.

Kvale søker advokatfullmektig/advokat innen fagområdet corporate M&A

Kvale søker dyktig advokat til vår avdeling innen corporate M&A. Er du advokatfullmektig eller advokat med 2-5 års erfaring er det kanskje nettopp deg vi er på jakt etter?

Våre corporate M&A advokater bistår fra de innledende strategiske forhandlinger til gjennomføringen av transaksjoner. Kvale har solid bransjekunnskap og vi er jevnlig  involvert i store transaksjonener innen blant annet fornybar energi, olje & gass og telekom. Vi bistår også jevnlig utenlandske klienter i deres oppkjøp i Norge.

Vi er nå på jakt etter en motivert advokatfullmektig/advokat, som ønsker å jobbe i et travelt og dynamisk miljø. Du vil hovedsakelig jobbe med strategiske vurderinger for våre kunder, kartlegging og planlegging av prosesser, juridiske problemstillinger knyttet til kontraktsforhandlinger, bistand i forhandlinger, gjennomføring av transaksjoner, samt prosedere saker for domstolene.

Vi ser etter deg som:

• Har gode resultater fra studiet
  • Interesse for, og helst noe erfaring innen fagområdet
  • Har gode samarbeidsevner
  • Er initiativrik, analytisk og ønsker å utvikle deg.
  • Liker å bidra både profesjonelt og sosialt.

Vi kan tilby:

• Profesjonell og faglig utvikling.
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Varierte arbeidsoppgaver.
  • Et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø.

Hvordan søke:
Send en e-post til HR/Administrasjonssjef Elin Veiteberg  - e-post: eve@kvale.no med vedlagt søknad, CV og oppdatert karakterutskrift/vitnemål.

Dersom du har spørsmål til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med:
Partner Kristin Ourom, mobil 915 50 799, e-post: ko@kvale.no

Kvale