Vårt kontor er sentralt plassert på Torgallmenning i Bergen. Vi har særlig kompetanse innen konkurs, restrukturering, tvangsfullbyrdelse, arv og skifte Videre har vi lang erfaring innen ulike rettsområder og yter effektiv og sikker bistand både til private og næringsdrivende. Vår bistand er profesjonell med effektiv og løsningsorientert behandling av alle saker, og vi bestreber en høy faglig og etisk standard.

Advokat / advokatfullmektig

Vi søker en advokat eller advokatfullmektig som hovedsakelig ønsker å jobbe innen fagfeltene konkurs, restrukturering og tvangsfullbyrdelse.

På vårt kontor i trivelige lokaler på Torgallmenningen i Bergen sentrum kan du forvente et sterkt faglig miljø og et godt sosialt arbeidsmiljø. Våre advokater har i en årrekke håndtert flere av de største konkurssakene i Bergensregionen, og vi behandler også tvangssalg og dødsbo på oppdrag fra Bergen tingrett.

Du vil ha tett samarbeid med engasjerte og erfarne kollegaer, og dra nytten av et godt kontoradministrativt apparat. Selv om du hos oss aldri kommer til å være alene, så regner vi med at du som jurist evner å opptre selvstendig, i tillegg til å være løsningsorientert og faglig sterk. Du må takle et høyt tempo og være en stabil lagspiller i et hektisk og spennende miljø.

Vi ønsker å treffe deg som ønsker å forme din fremtidige karriere i vårt sterke fagmiljø, og som ønsker å bidra til at vi sammen hver dag er en ressurs for våre klienter og samarbeidspartnere.

Ta gjerne kontakt for å høre mer om vårt kontor, hvem vi er og hva vi arbeider med. Du vil også finne informasjon på www.laastadstavenes.no

Tiltredelse: Snarest

Søknadsfrist: 21. februar 2020