Legal24 Advokatfirma er en del av et sterkt advokatmiljø med 36 advokater/fullmektiger samt administrativt ansatte. Gruppen har store vekstambisjoner innenfor både rettshjelpsforsikringer og alminnelig bistand. Vi holder til i flotte lokaler i Universitetsgata, rett ved Oslo tinghus, lagmannsretten og juridisk fakultet. LegalGruppen yter bistand til privatpersoner og bedrifter innen alle vanlige rettsområder.

Advokat eller Advokatfullmektig

LegalGruppen søker advokat / advokatfullmektig med erfaring fra fast eiendoms rettsforhold og øvrige privatrettslige rettsområder.

Vi søker nå advokat / fullmektig, fortrinnsvis med erfaring innenfor fast eiendoms rettsforhold, herunder reklamasjonssaker etter avhendingsloven, arverett, familierett og forbrukerkjøp, kjøpsrett.

Egenskaper som vil vektlegges:

• Faglig dyktighet
  • Fleksibel og innsatsvillig med stor arbeidskapasitet
  • Solid formidlingsevne både muntlig og skriftlig
  • Strukturert og effektiv
  • Imøtekommende

Vi kan tilby deg:

• Ansvar og selvstendige oppgaver fra dag en
  • Faglig og personlig utvikling
  • Godt faglig miljø
  • Spennende og varierte saker
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Attraktiv beliggenhet og moderne lokaler i Universitetsgata 8

Søknad med CV og karakterutskrift sendes til stilling@legal24.no.

Ved spørsmål om stillingen ta kontakt med Administrasjonssjef Silje Aune Gammelli tlf 928 18 311 eller Advokat/fagsjef Marianne Langrind Kvanvik på tlf 997 38 662

Legal 24 Advokatfirma AS

Universitetsgata 8