/Global/Advokatjobb/Legalis%20ny_2018.jpg

Advokatfirmaet Legalis AS bistår bedrifter, organisasjoner og privatpersoner.

Advokater - advokatfullmektiger

Advokatfirmaet Legalis er i kraftig vekst, med doblet omsetning på kort tid. Firmaet flyttet nylig til Universitetsgata 8, rett ved Oslo tinghus, lagmannsretten og universitetet. Vi har et dynamisk og uformelt miljø, med fokus på å levere bistand av god kvalitet til privatpersoner og bedrifter over hele landet.

Nye avtaler og stadig økende saksinngang gjør at vi styrker bemanningen innen fast eiendom, obligasjonsrett, familierett og arverett. Vi søker etter advokater og fullmektiger, fortrinnsvis med erfaring på de aktuelle områder. Firmaet legger vekt på å være langt fremme teknologisk, og gode it-kunnskaper er en styrke.

Det kan påregnes en bred og spennende portefølje, og du kan forvente en hektisk og trivelig hverdag. Stillingen vil gi anledning til å bistå folk over hele landet, herunder gjennom sakførsel for domstolene.

Interesserte bes innen 10. mai sende en kort søknad til stilling@legalis.no med Cv og vitnemål vedlagt. Spørsmål om stillingen rettes til managing partner Torstein Bae, tlf. 924 09 376. Besøk gjerne vår hjemmeside: www.legalis.no.

Advokatfirmaet Legalis AS

Universitetsgata 8