NORDIA Law Advokatfirma AS er et nordisk forretningsjuridisk advokatfirma med kontorer i Oslo, Stockholm, Gøteborg, Helsinki og København. I Oslo er vi i dag åtte advokater. På nordisk nivå er vi mer enn 70 advokater.

Vi søker ny partner.

Vi er en kunnskapsbedrift som jobber med forretningsjus. Vi har en nordisk profil og vi er til stede for kundene våre. I hele Norden. Vi er spesialister og jobber i team – på tvers av landegrensene. Nye lokaler åpner rom for en ny partner som ønsker å være med på å utvikle firmaet videre.

Vi ønsker å komme i kontakt med deg som ønsker å jobbe i et nordisk advokatfirma. Du venter på en mulighet til å bygge noe videre – sammen med andre. Du er enten partner i et advokatfirma i dag, eller du har ambisjoner om partnerskap og har en klar tanke om å bygge portefølje. Du har kommersiell forståelse og ser løsninger der andre ser problemer.

Ulike tilknytningsformer kan diskuteres.

Se www.nordialaw.com for mer informasjon om oss.

Ta kontakt for en uforpliktende og konfidensiell samtale:  Øyvind C. Svendsen, M: 45250374  E: ocs@nordialaw.com - eller en av våre øvrige advokater

Nordia

Cort Adelers gate 16