/Global/Advokatjobb/NEF.png

Norges Eiendomsmeglerforbund (NEF) er profesjonsforbundet for eiendomsmeglere og advokater som har sitt virke i eiendomsmeglingsbransjen. NEF har 11 ansatte og 2800 dyktige medlemmer. Vi holder til i sentrale lokaler bak Slottet i Oslo. NEFs oppgaver er knyttet til å ivareta medlemmenes interesser på alle plan. NEF jobber for en trygg eiendomshandel. Vi fyller en sentral rolle på et viktig samfunnsområde, og har et omfattende samarbeid med ulike bransjeaktører, finansmyndigheter, forbrukermyndigheter, departementer, politiske partier, og utdannings- og forskningsmiljøer.

Advokat/Jurist

Da en av våre juridiske rådgivere skal gå over i annen stilling, søker vi advokat/jurist til Norges Eiendomsmeglerforbunds juridiske avdeling. Arbeidsoppgavene er i hovedsak å gi råd innenfor eiendomsmeglingsfaglige og tilliggende områder, utvikle og tilby medlemmer og andre ansatte i bransjen relevant og god etterutdanning, utarbeide høringssvar, delta i ulike utvalg, samt å avklare rettslige problemstillinger av betydning for medlemmer og eiendomsmeglingsforetak.

Vi ønsker en person som har innsikt i fast eiendoms rettsforhold, er nøyaktig med godt juridisk skjønn og god skriftlig fremstillingsevne, er utadvendt og trives med å snakke i store forsamlinger. Erfaring med eiendomsmeglingsloven, oppgjør og næringsmegling er en fordel. Du må ha stor arbeidskapasitet og trives med travle hverdager, ha godt humør og være serviceinnstilt.

Vi kan tilby konkurransedyktig lønn, et faglig sterkt miljø med gode kollegaer, og spennende faglige utfordringer. Du vil ikke kjede deg sammen med oss!

Nærmere opplysninger om stillingen kan rettes til:
Advokat Nina Fodstad Skumsrud, tlf. 45485089
Administrerende direktør Carl O. Geving, tlf. 91582454

Søknadsfrist: 29. januar

Søknaden sendes på e-post til: nina@nef.no

Norges Eiendomsmeglerforbund (NEF)

Parkveien 55