/Global/Advokatjobb/NOVA.png

Advokatfirmaet NOVA DA er et forretningsjuridisk advokatkontor. Vi bistår norske og internasjonale klienter innen et bredt spekter av forretningsjuridiske områder. Advokatfirmaet NOVA DA er en del av advokatnettverket Eurojuris med advokatkontorer i Norge og Europa. Som medlem av nettverket er advokatfirmaet NOVA DA leverandør av juridiske tjenester til NHO og NHOs medlemsbedrifter i Oslo.

PARTNERE

Advokatfirmaet NOVA DA søker etter nye partnere.

Advokatfirmaet NOVA DA søker advokater som er faglig sterke, og fortrinnsvis med egen portefølje innenfor forretningsjus. Det er også ønskelig å komme i kontakt med dyktige og erfarne advokater med noe portefølje som har ambisjoner og mål om partnerskap på kort sikt. Vi har spisskompetanse innenfor flere områder, herunder insolvens, fast eiendom og entreprise, life science og patentrett. Vi ønsker nye partnere både innenfor disse områdene og innenfor andre forretningsjuridiske områder.

Vi legger vekt på kommersiell forståelse, faglig dyktighet, samt evne til å jobbe spesialisert og i team. I advokatfirmaet NOVA DA samarbeider vi på tvers av fagfelt når dette er til det beste for klienten. Gode samarbeidsevner er derfor viktig. Du ønsker å tre inn i et partnerskap med mål om å styrke vår faglige kompetanse, og være med å videreutvikle advokatfirmaet NOVA DA til det beste for våre klienter og for advokatene som jobber her.

Vår partnermodell legger til rette for frihet under ansvar hvor du kan styre dine dager selv, men det forventes at man bidrar både sosialt og faglig. Vi har et uformelt miljø med faglig dyktige advokater og fornøyde klienter. Vi leverer forretningsjuridisk bistand av høy kvalitet.

Advokatfirmaet NOVA DA holder til i moderne og sentralt beliggende lokaler i sentrum av Oslo.

For mer informasjon ta kontakt med partner Fabian Skaane på tlf. +47 92 60 23 87 / E-post: fs@novalaw.no, partner Jon Orlando Flystveit på tlf. +47 47 90 17 02 / E-post: jof@novalaw.no, eller en av våre andre partnere.

Søknader behandles fortløpende. Alle henvendelser behandles konfidensielt.

For mer informasjon om Advokatfirmaet NOVA DA, vår beliggenhet og våre advokater, se vår hjemmeside www.novalaw.no

Advokatfirmaet NOVA DA

Postboks 1807 Vika