/Global/Advokatjobb/a%c3%b8g.png

Advokatfirmaet Øverbø Gjørtz AS er et av landets største advokatfirma utenfor Oslo med over 40 ansatte. Vi har kontor i Kristiansund, Molde, Ålesund og Ørsta, og bistår næringsliv, offentlige aktører og private innen de aller fleste rettsområder. Se mer på www.ovgj.no

Advokater/advokatfullmektiger

Som følge av økende oppdragsmengde innen så vel forretningsjus som privatrett søker vi etter advokater/advokatfullmektiger til vårt kontor i Molde.

I vår avdeling for næringsliv har vi størst behov for flere flinke ansatte innen fast eiendom, selskapsrett/transaksjoner, skatt og avgift, offentlige anskaffelser, kontraktsrett/entreprise og prosedyre. I avdelingen for privatrett søker vi primært dyktige kandidater innen barne- og familierett og arverett, samt strafferett. De aktuelle kandidater kan forvente seg en spennende og variert arbeidshverdag i et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø.

Relevant erfaring vil bli vektlagt, men vi oppfordrer også kandidater med sterke faglige resultater og genuin interesse til å søke.

Som medarbeider i Øverbø Gjørtz forventer vi at du:

-          er faglig dyktig og engasjert

-          er lagspiller, innsatsvillig og har stor kapasitet

-          ønsker å bidra til videreutvikling av vår virksomhet

Som medarbeider i Øverbø Gjørtz tilbys du:

-          spennende arbeidsoppgaver i regionens største advokatmiljø

-          mulighet for spesialisering

-          et godt arbeidsmiljø

-          konkurransedyktige betingelser

Kontaktpersoner:

Advokat Hallgrim Fagervold, tlf 988 53 610, hof@ovgj.no
Advokat Øyvind Hasselø Meisingset, tlf 909 52 460, ohm@ovgj.no

Søknad sendes: molde@ovgj.no

Tiltredelse og lønn etter avtale.

Advokatfirmaet Øverbø Gjørtz AS

Julsundvegen 4