/Global/PwC_fl_4cp.jpg

De bedriftene som endrer verden er de som vil det mest. De som har de mest nysgjerrige menneskene. De som gjør det lille ekstra. PwC har kompetanse fra alle verdens hjørner og lokale kontorer i Norge, og er et av verdens største nettverk av revisorer, advokater og rådgivere. Basert på et bredt kompetansemiljø skal vi bygge tillit og bidra til god styring og kontroll hos våre klienter, og positivt påvirke selskapets evne til verdiskapning og utvikling.

Har du erfaring med personbeskatning og søker nye muligheter? Vi søker etter deg som vil litt mer!

Advokatfirmaet PwC søker nå etter  jurister/advokater for fast ansettelse i Advokatfirmaet PwC i Oslo. En av stillingene vi skal fylle skal besettes av en jurist/advokat med interesse for norsk og internasjonal personbeskatning samt skattespørsmål på lønnsområdet. Du bør, fortrinnsvis ha erfaring fra advokatfirma, skatteavdeling, skatteetaten eller lignende.

Sentrale arbeidsoppgaver er:

• Rådgivning innenfor norsk/internasjonal lønn og personbeskatning
  • Ansvar for kundeportefølje og oppfølging av denne
  • Være med å videreutvikle dette området i PwC

Ønskede kvalifikasjoner:

• Juridisk embetseksamen/Master i rettsvitenskap med gode resultater
  • Minimum 4 års relevant erfaring fra offentlig og/eller privat virksomhet
  • Kompetanse innen norsk/internasjonal personbeskatning og/eller lønnsområdet
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne
  • Gode engelskkunnskaper – både skriftlig og muntlig
  • Selvgående, strukturert og ansvarsbevisst

Advokatfirmaet PwC er en av landets mest attraktive arbeidsgivere. For den riktige personen vil denne stillingen både være faglig interessant/utfordrende samt gi gode og langsiktige karrieremuligheter. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et hyggelig og kompetent arbeidsmiljø.

Søknadsfrist 3. september. Søknader vil bli behandlet fortløpende, tiltredelse så snart som mulig.

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte Therese Karoline Larsen, tlf 95260154, therese.karoline.larsen@pwc.com

PWC

Web: www.pwc.no