/Global/PwC_fl_4cp.jpg

De bedriftene som endrer verden er de som vil det mest. De som har de mest nysgjerrige menneskene. De som gjør det lille ekstra. PwC har kompetanse fra alle verdens hjørner og lokale kontorer i Norge, og er et av verdens største nettverk av revisorer, advokater og rådgivere. Basert på et bredt kompetansemiljø skal vi bygge tillit og bidra til god styring og kontroll hos våre klienter, og positivt påvirke selskapets evne til verdiskapning og utvikling.

Advokatfirmaet PwC søker nyutdannede og erfarne medarbeidere til vår Global Mobility avdeling

Den stadig økende graden av internasjonalisering som vi ser i verden i dag, skaper nye muligheter for å drive virksomhet og å jobbe på tvers av landegrenser. Dette har stor påvirkning både på selskapene som arbeidsgivere og deres ansatte. Advokatfirmaet PwC er en sentral og anerkjent rådgiver innenfor dette området. Vi søker nå etter nye medarbeidere som ønsker å jobbe med “Global Mobility”, dvs personer som ønsker å være med på å bistå norske og internasjonale bedrifter med å treffe riktige valg innenfor blant annet internasjonal personskatt, skatt og skatterapportering, trygd, pensjon, immigrasjon, relocation, policy og arbeidsrett. Global Mobility i Advokatfirmaet PwC er også en del av et større nasjonalt miljø og av et internasjonalt nettverk med spesialister i over 160 land. Uansett hva utfordringen er og hvor den er, sørger vi for en helhetlig bistand. For den riktige personen tilbyr vi nå en mulighet for å bli med i dette miljøet.

Sentrale arbeidsoppgaver er:

• Rådgivning innenfor norsk og internasjonal skatte-, trygderett og arbeidsrett
  • Ansvar for kundeportefølje og oppfølging av denne
  • Være med å videreutvikle dette området i PwC

Er du vår kandidat?

Vi søker deg med følgende kvalifikasjoner/egenskaper:

• Juridisk embetseksamen/Master i rettsvitenskap, økonomi eller tilsvarende med gode resultater
  • Gode akademiske resultater
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne
  • Gode engelskkunnskaper
  • Relasjonsbygger
  • Selvstendig, initiativrik og analytisk
  • Etterlever våre verdier og høy grad av integritet

Advokatfirmaet PwC er en av landets mest attraktive arbeidsgivere. For den riktige personen vil stillingen både være faglig interessant/utfordrende, samt gi gode, langsiktige karrieremuligheter. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et hyggelig og kompetent arbeidsmiljø.

Søknadsfrist 3.september. Søknader vil bli behandlet fortløpende, tiltredelse så snart som mulig.

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte Erland Nørstebø, tlf 95260669, erland.norstebo@pwc.com

PWC

Web: www.pwc.no