/Global/Advokatjobb/pwc.png

Advokatfirmaet PwC består i dag av totalt ca. 200 ansatte fordelt på 8 kontorer i Oslo, Bergen, Kristiansand, Stavanger, Trondheim, Tromsø, Førde og Ålesund. Vi utgjør dermed Norges største private skatte- og avgiftsmiljø, og har en betydelig omsetning innenfor tradisjonelle forretningsjuridiske disipliner. Vi er en del av et verdensomspennende nettverk og en stor del av oppdragene består i å bistå våre klienter på tvers av landegrensene i samarbeid med våre kolleger i 158 land. Vi samarbeider dessuten tett med våre kollegaer i andre forretningsområder i PwC. I Kristiansand er vi 10 medarbeidere som jobber med problemstillinger knyttet til skatt/avgift og generell forretningsjus. Arbeidshverdagen er preget av høyt tempo og tett samarbeid med andre tjenesteområder i PwC Norge eller med andre PwC-kontorer i utlandet.

Direktør forretningsjus, Sørlandet

Lede utviklingen av et vekstorientert satsningsområde

Til å videreutvikle og befeste posisjonen som et av de ledende forretningsjuridiske advokatmiljøet på Sørlandet, søker vi en samlende og ambisiøs lagspiller. Ansvaret innebærer innsalg, rådgivning og teamledelse innenfor bredden av forretningsjussens område.

Du blir en premissgiver for videre vekst og kompetanseutvikling i tråd med våre kunders behov for en faglig relevant diskusjonspartner. Rollen er synlig, og vil eksponeres mot flere av regionens relevante næringslivsarenaer.

Vi tilbyr en sentral lederrolle med høy grad av eksponering innen regionens offentlige og private næringsliv. I kraft av rollen vil du få en unik mulighet til å påvirke strategi og retningsvalg innen et viktig og veletablert forretningsområde. PwC er landets ledende rådgivningsmiljø, og vårt regionale og nasjonale nettverk vil bidra positivt til forretningsområdets vekst og utvikling.

Arbeidsoppgaver

• Videreutvikle og befeste posisjonen som et av de ledende forretningsjuridiske advokatmiljøet på Sørlandet
  • Sikre synlighet på næringslivsrelevante arenaer
  • Innsalg gjennom eget og selskapets betydelige regionale og nasjonale nettverk